Integraal Klantmanager (WI25-1462)

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
75 32 Noord-Holland

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

7 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Als Integraal Klantmanager heb je bij een fulltime dienstverband 90 klanten in je bestand. Naast het verstrekken van de rechtmatige uitkering is het van groot belang dat je de klant stimuleert eigen verantwoordelijkheid te nemen. Nieuwe klanten bied je direct werk aan. In deze functie is het belangrijk dat je in staat bent een klant te motiveren, maar ook weet te confronteren in geval er sprake is van niet nakoming van afspraken.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bestandsbeheer, waaronder het muteren en beëindigen van uitkeringen, het controleren van het recht middels tussentijdse onderzoeken, het schrijven van rapportages, beschikkingen en overige correspondentie, het voorlichten over de mogelijkheden van minimaregelingen en het toetsen van het werk van collega’s.

Vanwege zwangerschapsverlof van een van de klantmanagers zijn wij op zoek naar tijdelijke vervanging.
Gezien de aard van de werkzaamheden en de afschaffing van Handhavingsmoratorium schijnzelfstandigheid per 1-1-2025, zijn ZZP'ers uitgesloten van gunning.

Kandidaatomschrijving

  • Een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een afgeronde HBO opleiding SJD.

  • Je hebt minimaal drie jaar werkervaring als klantmanager.

  • Je hebt aantoonbaar ervaring op rechtmatigheid

  • Je hebt aantoonbaar ervaring op doelmatigheid is een pre

  • Brede kennis van de sociale wetgeving en re-integratiemogelijkheden.

  • Ervaring met Suite4SociaalDomein en Suwinet.

Onze ideale collega is een positief ingestelde, stressbestendige persoonlijkheid, die goed in staat is zijn/haar eigen werk te organiseren. Je staat stevig in je schoenen en beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Hierdoor kun je goed een oordeel vormen tijdens gesprekken met klanten.

Interviewplanning
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. 
De gesprekken staan gepland op donderdag 20 februari tussen 13:00 en 16:00 uur en vinden plaats in het raadhuis van Gemeente Amstelveen. De kandidaat dient op deze datum beschikbaar te zijn.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

  • Opleiding - Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde Hbo opleiding.

  • Werkervaring als klantmanager - Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als Klantmanager op het gebied van rechtmatigheid, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.

  • Systeemkennis - Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met Suite4SociaalDomein opgedaan in de afgelopen 2 jaar. (noteer in cv bij welke werkgever deze ervaring is opgedaan, geel arceren)

  • Werkervaring - Op CV aantoonbaar een eigen caseload beheerd in de afgelopen 2 jaar. Graag duidelijk aangeven op CV waar de ervaring met eigen caseload is opgedaan. (geel arceren)

Gunningscriteria

  • Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring met een eigen caseload in de afgelopen 7 jaar.

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • Weging prijs: 25

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.