Zuiderzeestraatweg Oost 19, 8081 LA Elburg, Nederland
Begindatum:
1 dec 2024Einddatum:
1 jun 2025Uren per week:
20Publicatiedatum:
8 nov 2024Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.
Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.
Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op www.werkenbijelburg.nl.
Opdracht
We zoeken een projectleider voor diverse projecten:
Uitbreiding woonwijk. In samenspraak met het projectteam realiseren van een stedenbouwkundig ontwerp en omgevingsplan. Onderhandelen met marktpartijen over bouwclaimmodel;
Uitbreiding woonwijk: realisatiefase. Ontwerp en bestemmingsplan zijn gereed. In samenwerking met het projectteam zorgdragen voor bouw- en woonrijp maken, start verkoop, etc;
Begeleiden beroepsprocedure bij de Raad van State en samen met het college de strategie hierin bepalen;
Herontwikkeling van bepaald gebied: Ontwerpfase. Programma en bijbehorende anterieure afspraken voor de bouw van een appartementencomplex vastleggen. Omgevingsplan opstellen;
Realiseren van Camperplaatsen in de nabijheid van de vesting;
Vernieuwen en uitbreiden sportvelden (voldoen aan Wet Markt & Overheid), stedenbouwkundig plan opstellen, grondpositie verkrijgen, omgevingsplan etc.).
Vereisten / knock-outcriteria
1. Beschikbaar per 1 december 2024 voor minimaal 20 uur per week, gedurende de hele opdracht;
2. Bereid om tenminste 2/3 van de werkweek werken vanuit gemeentekantoor Elburg;
3. Een maximum uurtarief van €122,50 exclusief btw, exclusief reiskosten woon-werk verkeer en fee externe partij;
4. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van Ruimtelijke Ordening;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als projectleider gebiedsontwikkeling ruimtelijke projecten.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectleider of programmamanager gebiedsontwikkeling ruimtelijke projecten (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als projectleider bij gemeenten tot 25.000 inwoners (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met gebiedsontwikkelingsproject met minimaal 200 woningen (20 punten).
Competenties
- Je werkt zelfstandig vanuit een proactieve benadering;
- Je weet ook in stressvolle situaties het overzicht te behouden en resultaten te behalen;
- Je bent initiatiefrijk in situaties die je probleemoplossend vermogen aanspreken en bent goed in staat om conflicterende belangen af te wegen;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en kunt goed organiseren;
- Je ben politiek-bestuurlijk sensitief;
- Je bent op samenwerking gericht.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja, maar ook voor 60% vanuit kantoor.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 18 november tussen 15.00 en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 14 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.