Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Beheerder AV middelen

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Sluit over 9 dagen
65 36 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

31 okt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
Voor de ondersteuning van ons team zijn wij op zoek naar een ervaren en klantgerichte Beheerder AV-middelen. In deze rol ben je samen met collega’s verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van audiovisuele middelen binnen diverse gemeentelijke locaties. Je werkzaamheden zijn gericht op het operationeel houden, beheren en ondersteunen van AV-systemen in onder andere vergaderruimtes, raadszalen, commissiekamers en bij narrowcasting. De inhuuraanvraag is vanwege piekwerkzaamheden de komende maanden en om vakanties van collega's op te vangen. 

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Dagelijks beheer van AV-middelen binnen gemeentelijke gebouwen, waaronder:

    • Narrowcasting-systemen;

    • AV-installaties in raadszalen en commissiekamers;

    • AV-voorzieningen in vergaderruimtes, inclusief Roombooker-panelen;

  • Technisch beheer van audioapparatuur (zoals recorders) en bedieningssystemen;

  • Inrichten en technisch beheren van mini computers (Next Unit of Computing) ten behoeve van Teams VC en vergadersystemen;

  • Registratie en beheer van AV-componenten in Topdesk (CMDB);

  • Oplossen van incidenten en technische storingen;

  • Klantgerichte ondersteuning op locatie;

  • Werken volgens planning, ook onder tijdsdruk.

Locatie:
Diverse gemeentelijke locaties, zoals Rheden (De Steeg), Renkum (Oosterbeek) en Arnhem (reisbereidheid vereist)
Men kan gebruik maken van vervoersmiddelen van De Connectie / Arnhem, een eigen auto is dus niet nodig. 

Interviews staan gepland voor: 3 Juli tussen 10.00 uur en 12.00 uur (Graag hier alvast rekening mee houden)
Toelichting op uur per week: Min. 24 max. 36 uur per week. Hybride niet mogelijk.

Kandidaat omschrijving

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als AV-beheerder;

  • Kennis van en ervaring met:

    • Narrowcasting;

    • (Technisch) beheer van audioapparatuur en AV-bedieningsmiddelen;

    • Inrichting en technisch beheer van mini-PC’s (NUC’s);

    • Topdesk (CMDB);

  • Sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden;

  • Klantgericht, oplossingsgericht, proactief en flexibel;

  • In staat om zelfstandig en nauwkeurig te werken;

  • In bezit van rijbewijs B in verband met werkzaamheden op verschillende locaties.

CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen. Benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eisen en Wensen
Dit zijn eisen en dit moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Benoem de eisen expliciet in het CV en geef een beschrijving van de werkzaamheden.

  1. De aangeboden kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit kan blijken uit een diploma of relevante werkervaring.
    10p

  2. De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als AV-beheerder of in een vergelijkbare functie, opgedaan in de periode vanaf 2020.
    10p

  3. De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met:
    15p

    • Narrowcasting-systemen;

    • Technisch beheer van audioapparatuur (zoals recorders) en bedieningssystemen in vergaderomgevingen;

    • Het inrichten en beheren van mini-PC’s (Next Unit of Computing) t.b.v. Teams VC en vergadersystemen.

  4. De kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met het gebruik van Topdesk, met name voor het registreren en beheren van AV-middelen (CMDB).
    15p

  5. De kandidaat is in het bezit van een geldig rijbewijs B.
    10p

  6. De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met AVondersteuning in raadszalen en/of commissiekamers of soortgelijke. Ervaring in deze context wordt gewaardeerd vanwege de specifieke technische en functionele eisen.

    • Onvoldoende (0 Punten)

    • Matig (2 Punten)

    • Voldoende (4 Punten)

    • Ruim voldoende (6 Punten)

    • Goed (8 Punten)

    • Uitstekend (10 Punten)

  7. De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het ondersteunen van gebruikers op locatie. Denk aan het begeleiden van vergaderingen, oplossen van storingen en ondersteunen bij het gebruik van AVmiddelen.
    10p

  8. Tijdens een verificatiegesprek wordt er getoetst op een aantal competenties conform de Competentiegids van de Rijksoverheid Deze is terug te vinden op: https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijnloopbaan/competentietaal-rijk

    De uitgevraagde competenties voor deze rol zijn:

    • Accuraat werken (5 punten)

    • Klantgericht (5 punten)

    • Oordeelsvorming (5 punten)

    • Samenwerken (5 punten)

    Punten worden door de gesprekspartners toegekend tijdens een gesprek waarna deze hier verwerkt zullen worden. Deze dienen dus niet ingevuld te worden door de leverancier.

Let op!:
De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur