Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

A433013 - financieel administratief medewerker

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 36 Gelderland

Begindatum:

25 aug 2025

Einddatum:

12 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

5 aug 2025

Omschrijving

Opdrachtomschrijving Voor tijdelijke ondersteuning binnen onze financiele administratie zijn wij op zoek naar een Specialist BTW-controle & Factuurverwerking. In deze rol voer je btw-technische controles uit op binnenkomende facturen en draag je zorg voor een correcte verwerking binnen onze administratie. Je werkt nauw samen met collegas van Finance & Control en borgt de kwaliteit van de btw-registratie en -toepassing, met aandacht voor complexe dossiers zoals verleggingsregelingen, buitenlandse leveranciers en recyclebare materialen. De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen een gemeentelijke context. Ervaring binnen een overheidsorganisatie (bij voorkeur een gemeente) is dan ook gewenst.

Werkzaamheden

  • Controleren van facturen op correcte btw-codes en -toepassingen.
  • Verwerken en beoordelen van buitenlandse facturen, inclusief btw-code VN (verleggingsregeling).
  • Beoordelen van btw-verwerking bij selfbilling-constructies en de inkoop van recyclebare materialen.
  • Controleren van facturen met betrekking tot de doorschuif-btw.
  • Signaleren van fouten en onregelmatigheden in de btw-verwerking en deze zelfstandig corrigeren.
  • Adviseren van collegas over de juiste toepassing van btw-richtlijnen.
  • Meedenken over verbeteringen in het administratieve controleproces.

Resultaten

Eisen

  • Mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een financiele richting.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met btw-controles binnen een financiele administratie.
  • Ervaring met btw-verwerking bij buitenlandse leveranciers, verleggingsregelingen en/of selfbilling.
  • Nauwkeurig, zelfstandig en communicatief vaardig.
  • Beschikbaar op korte termijn.

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring met circulaire inkoop (recyclebare materialen).
  • Ervaring met systemen zoals Unit4 of vergelijkbaar.
  • Gemeentelijke werkervaring.

Competenties

Organisatie en team

De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen een gemeentelijke context. Ervaring binnen een overheidsorganisatie (bij voorkeur een gemeente) is dan ook gewenst.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur