Klantmanager

M.A. de Ruijterlaan 2, 4461 GE Goes, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
70 24 Zeeland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

18 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Taken Klantmanager Quickscan

  • Voert telefonische gesprekken met cliënten (of belangenbehartigers) die een hulpvraag hebben om hun behoeften en zorgen te identificeren.

  • Voert ter voorbereiding hiervan dossieronderzoek uit.

  • Is in staat door de juiste vragen te stellen, te achterhalen wat de klant echt nodig heeft (herkennen van “de vraag achter de vraag”), waarbij goed luisteren en aanvoelen belangrijke eigenschappen zijn.

  • Beschikt over voldoende empathisch vermogen door proactief op een positieve manier om te gaan met weerstand tijdens oa klantencontacten alsmede collega contacten binnen de verschillende disciplines.

  • Beoordeeld de hulpvra(a)g(en) en bepaalt of er een vorm van ondersteuning nodig zal zijn (WMO, Participatiewet, Schulddienstverlening).

  • Als er geen beroep zal worden gedaan op ondersteuning vanuit bovengenoemde wetten, dan zal er worden verwezen naar de juiste professionals en dienstverleners. Kennis van het voorliggend veld is hierbij een vereiste.

  • Biedt directe ondersteuning bij alle disciplines zoals vakantieverzoeken, collectief vervoer en urgente hulpvragen. Stelt hiervoor zo nodig een gemotiveerde beschikking op indien wel/geen recht op verstrekking.

  • Zorgt voor nauwkeurige registratie van gegevens en rapportages ter aanvulling op het vervolgproces.

  • Beschikt over een brede kennis m.b.t. de vakgebieden/disciplines binnen het Sociaal Domein van de deelnemende GR-gemeenten.

  • Werkt binnen een multidisciplinair team en levert bijdragen aan casuïstiekbespreking, kennisdeling en procesverbetering.

Dit vragen wij van jou:

  • 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie 

  • Je beschikt over empathisch vermogen door proactief en positief om te gaan met weerstand;

  • Je beschikt over een brede kennis m.b.t. de vakgebieden/disciplines binnen het Sociaal Domein van de deelnemende gemeenten.

Let op!:
Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur