Technisch Applicatiebeheerder

Burgemeester Van Der Dussenplein 1, 7551 EB Hengelo, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16-24 Overijssel

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

16-24

Publicatiedatum:

18 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Het IT-bedrijf van de gemeente Hengelo werkt voor ruim 2.000 gebruikers van de gemeenten Haaksbergen, Hengelo en Oldenzaal en de SWB Groep. Vanuit je rol werk je veel samen met andere collega’s binnen de organisatie. Denk dan aan applicatiebeheerders, IT-specialisten (infra) of specialisten op het gebied van applicatie-uitrol. Je hebt ook nauw contact met functioneel beheerders om te zorgen dat technische oplossingen aansluit bij de klantbehoeften. Waar nodig onderhoud je contacten met leveranciers, vaak over technische vraagstukken.

Omschrijving van de opdracht
Als Technisch Applicatiebeheerder zorg je ervoor dat applicaties actueel, betrouwbaar en veilig zijn. Je werkt hoofdzakelijk met Centric applicaties. Bijvoorbeeld Centric Burgerzaken, Suite voor het Sociaal Domein, Key2financien en Datadistributie. Je bent verantwoordelijk voor het installeren, beheren en verbeteren van applicaties en koppelvlakken. Daarnaast ondersteun je gebruikers bij complexere ICT-problemen en los je meldingen op.

Functieprofiel

  • Kandidaat heeft bij voorkeur een hbo-opleiding richting ICT afgerond;

  • Kandidaat heeft ervaring met het technisch beheer van gemeentelijke Centric applicaties;

  • Kandidaat beschikt over een hands-on mentaliteit en zorgt voor werkende oplossingen;

  • Kandidaat werkt gestructureerd en effectief en analyseert voordat je aan de slag gaat;

  • Kandidaat werkt actief samen met anderen vanuit een open communicatiestijl;

  • Kandidaat is proactief en neemt verantwoordelijkheid om je doelen te bereiken.

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Eisen

  1. Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  2. Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  3. De kandidaat heeft minimaal een Hbo-opleiding richting ICT.

  4. De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met technisch beheer gemeentelijke Centric applicaties.

  5. Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Gunningscriteria / wensen

  1. De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met technisch beheer gemeentelijke Centric applicaties.

  2. De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek:

    • Hands-on

    • Plannen en organiseren

    • Analytisch vermogen

    • Samenwerken

    • Communicatie

    • Proactief

Let op!: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.