Medewerker Klantenservice

Stationsstraat 4, 4001 CE Tiel, Nederland

Sluit over 14 dagen
50 30 uur per week (5 x 6 uur per dag) Gelderland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

30

Publicatiedatum:

29 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De afdeling Dienstverlening bestaat uit de disciplines Klantenservice, Invordering en Kwijtschelding. De verschillende disciplines werken in goede harmonie nauw samen om het beste resultaat voor onze inwoners te realiseren. Dit doen wij met een dienstverlenende en klantgerichte instelling en met een scherpe blik op nieuwe ontwikkelingen.

Wat ga je doen?

  • Je handelt klantgericht de telefonische en digitale klantvragen af.

  • Je streeft ernaar om onze klanten naar tevredenheid te kunnen helpen.

  • Je bewaakt doorlooptijden en weet hierin de juiste prioriteiten te stellen.

  • Je bent een teamplayer maar bent tevens in staat om zelfstandig te kunnen werken.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare werkervaring met Key2Belastingen (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
  • Aantoonbare werkervaring binnen het gemeentelijk belastingdomein en bij voorkeur bij samenwerkingsverbanden (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Een maximum uurtarief van 50- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en fee Flextender.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Key2Belastingen (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (50 punten);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen het gemeentelijk belastingdomein en bij voorkeur bij samenwerkingsverbanden (Benoem dit duidelijk in het cv) (50 punten);

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
  • Klantgericht;
  • Luisteren;
  • Motiveren;
  • Resultaatgericht werken;
  • Samenwerken;
  • Overtuigen;
  • Besluitvaardigheid.

Organisatie en team

De organisatie Belastingsamenwerking Rivierenland (BSR) is een vooruitstrevend samenwerkingsverband op het gebied van lokale belastingen. BSR verzorgt het heffen en invorderen van gemeentelijke en waterschap belastingen en de uitvoering van de Wet WOZ en de Wet BAG voor haar deelnemers, te weten Waterschap Rivierenland, Avri en de gemeenten Culemborg, Gorinchem, IJsselstein, Maasdriel, Montfoort, Tiel, West Betuwe, West Maas en Waal en Wijk bij Duurstede. BSR is een innovatieve, professionele en dynamische organisatie waarbij klantgerichte en efficiente dienstverlening hoog in het vaandel staat. Wij kennen een platte organisatiestructuur, wat zich kenmerkt in een informele sfeer, toegankelijk management, korte lijnen, snelle besluitvorming en veel verantwoordelijkheid en inbreng binnen je eigen functie. Daarnaast is er veel aandacht voor vitaliteit en persoonlijke ontwikkeling, Ook is er volop ruimte om je uren flexibel in te vullen, wij omarmen het plaats- en tijdonafhankelijk werken. Tegelijkertijd beschikken wij over een enorm gaaf en veelzijdig kantoorpand in het hartje van Tiel, waarin volop ruimte is voor kennisdeling, innovatie en gezelligheid. Dit maakt dat veel collegas ook erg graag op kantoor zijn.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 19 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 15 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Nee

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Maximaal €50 per uur. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma,di,woe,do,vrij

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).  

  • BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing.   

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur