Adviseur HRM

BEL Combinatie

Zuidersingel 5, 3755 AZ Eemnes, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€90 32 tot 36 Utrecht

Begindatum:

1 mei 2024

Einddatum:

1 jul 2024

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

12 apr 2024

Organisatie
De BEL Combinatie is de uitvoeringsorganisatie voor de zelfstandige gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. Een organisatie die continue in beweging is en veel ruimte biedt voor persoonlijke ontwikkeling en eigen verantwoordelijkheid. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.

Opdracht
In verband met vacaturevervanging zijn wij op zoek naar een HRM adviseur die teamleiders van vakafdelingen adviseert op tactisch en operationeel niveau. Je opdracht bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Je adviseert en ondersteunt teamleiders van de werkorganisatie over HRM zaken;

  • Je adviseert gevraagd en ongevraagd over rechtspositionele zaken, arbeidsvoorwaarden, opleiden en ontwikkelen, loopbaanplanning, het goede gesprek, verzuimbeleid en herwaardering functieboek;

  • Je geeft mede uitvoering aan projecten uit het HR jaarplan.

Projecten waar je deel van uit gaat maken zijn:

  • Arbeidsmarktcommunicatie;

  • Projectleider procesoptimalisatie en implementatie van E-HRM systeem Motion 2.0;

  • Opstellen programma van eisen voor aanbesteding personeelssysteem;

  • Updaten functieboek en personeelshandboek.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HRM;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als HRM adviseur binnen een gemeentelijke organisatie;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met procesoptimalisatie van E-HRM systeem Motion.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met functioneel beheer van E-HRM systeem Motion (30 punten);
5. Aantoonbare kennis van de SGO CAO (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het proces voor onderhoudsronde functieboek, functiebeschrijvingen én herwaardingen (15 punten);
7. Een maximum uurtarief van € 90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Arbeidscommunicatie (20 punten).

Competenties

  • Bestuurlijke sensitiviteit;

  • Resultaatgericht;

  • Analytisch vermogen;

  • Gestructureerd.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg. 1 dag per week vanuit huis werken mogelijk op de woensdag of vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de BEL Combinatie zijn gepland op vrijdag 19 april tussen 9.00 – 12.00u. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 18 april 2024 in de middag bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De BEL Combinatie vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor de BEL Combinatie komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.