Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland
Begindatum:
12 mei 2025Einddatum:
11 okt 2025Uren per week:
32-36 uur per weekPublicatiedatum:
18 apr 2025Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Afvalverwijdering Rivierenland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Afvalverwijdering Rivierenland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Belastingsamenwerking Rivierenland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Avri
Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie ‘‘Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten’’. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte.
Avri werkt aan een schoon, duurzaam en veilig Rivierenland, waarin generaties van nu én de toekomst prettig leven en meedoen. Dat doen we samen met inwoners, ondernemers, partners en de acht gemeenten in deze regio. Ons HART klopt voor Rivierenland.
Wil jij ook impact maken en bijdragen aan de grote opgaven waarvoor we in Rivierenland staan? Verras jij ons met vernieuwende ideeën? Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou!
Opdrachtomschrijving
Waar ga je werken?
Je gaat werken binnen het team Financiën, Inkoop & Control van de afdeling Bedrijfsvoering. Dit team is verantwoordelijk voor de financiële administratie, financiële advisering, interne controle en de inkoopfunctie. Het team bestaat uit 13 medewerkers en er liggen een aantal uitdagingen op ons pad waaronder de doorontwikkeling van de financiële functie.
De teams P&O, ICT en Bedrijfsbureau zijn eveneens onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor
de producten en het functioneren van het Team Financiën
de tijdige totstandkoming van de producten van de P&C-cyclus
Je rapporteert aan de manager Bedrijfsvoering
Het zijn van een strategische partner voor de directie, het management en teamleiders;
Het beantwoorden van verschillende vragen, variërend van politiek geladen vragen tot vragen over projecten of over de financiële positie van Avri. Je wordt ook aangesproken op de ontwikkelingen die te wachten staan en de financiële impact daarvan;
Het zijn van een ervaren sparringpartner die als vast aanspreekpunt en expert fungeert voor het management en teamleiders bij complexe dossiers en overstijgende zaken op specifieke thema’s;
Bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de visie en strategie van Avri en het vertalen hiervan in de financiële bedrijfsvoering hiervan
Je rapporteert aan de manager Bedrijfsvoering
Verantwoordelijkheden:
Verantwoordelijk voor de financiële functie.
Verantwoordelijk voor het opstellen van de stukken, van het het planning en control cyclus, incl. beleidsnota's.
Strategisch adviseur aan het management en teamleiders.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde bedrijfseconomische opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring met wet- en regelgeving, BVV in een coördinerende of leidinggevende rol (benoem dit duidelijk in het cv, wij zoeken vooral iemand die coördineert; leidinggeven mag, maar is geen criteria);
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de financiële afdeling van een gemeente, GR of provincie;
4. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
5. 'Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar binnen de financiële afdelingen van een gemeente, GR of provincie (35 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar in een coördinerende of leidinggevende rol binnen een gemeente, GR of provincie (50 punten);
8. Een aantoonbare afgeronde opleiding wo bachelor (15 punten).
Competenties
Aanpassingsvermogen;
Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
Delegeren;
Luisteren;
Doorzettingsvermogen;
Motiveren;
Resultaatgericht werken;
Verbinden;
Samenwerken.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 6 mei 2025 vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 2 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Bij de AVRI is het gebruik van een G-rekening van toepassing met een percentage die vastgesteld is op 40%.