Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Trainee Juridisch Planoloog

Gemeente Zwolle

Grote Kerkplein 15, 8011 PK Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32-36 Overijssel

Begindatum:

15 dec 2024

Einddatum:

15 dec 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

6 dec 2024
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.

In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.

Ben jij een gedreven en ambitieuze starter op zoek naar een uitdagende functie binnen de juridische planologie? De gemeente Zwolle biedt jou een unieke kans om je carrière een vliegende start te geven als Trainee Juridische Planologie voor een periode van twee jaar.

 Als trainee kom je te werken binnen het team Omgevingsrecht, onderdeel van de afdeling Ruimtelijke Planvorming. Dit team bestaat uit ongeveer 20 adviseurs die zich bezighouden met het Omgevingsplan, het begeleiden van wijzigingen hierin en het adviseren over vergunningen, toezicht en handhaving. Jij zult de juridisch planologen ondersteunen en krijgt de kans om zelfstandig juridische dossiers en procedures te begeleiden.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie voor twee jaar met veel ruimte voor eigen ontwikkeling.

  • De mogelijkheid om een vaste aanstelling te krijgen bij geschiktheid en tevredenheid na twee jaar.

  • Een inspirerende werkomgeving binnen een overheidsorganisatie.

  • Begeleiding en ondersteuning door ervaren professionals.

  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

Opdracht

  • Ondersteunen van juridisch planologen bij hun dagelijkse werkzaamheden;

  • Zelfstandig begeleiden van juridische dossiers en procedures;

  • Meedenken over het vormgeven van leren en ontwikkelen binnen het team;

  • Bijdragen aan het verbeteren van de ketensamenwerking in juridische processen;

  • Meebouwen aan een team waarin professionaliteit, vitaliteit, werkgeluk en persoonlijke ontwikkeling centraal staan.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op wo master niveau;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling;
3. Aantoonbare kennis van Omgevingsrecht.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op wo master niveau in de richting van Rechten of Planologie (15 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het uitvoeren van planprocedures (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met juridische dossiers opstellen, analyseren en bijhouden (30 punten);
7. Bureau geeft ondersteuning, begeleiding en training aan de kandidaat tijdens de duur van de opdracht inclusief verleningen. Maak dit duidelijk aantoonbaar met een begeleidingsplan met daarin beschreven hoe de kandidaat begeleid zal worden (10 punten);
8. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 24 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (15 punten).

Competenties
- Een proactieve en leergierige houding;
- Goede communicatieve vaardigheden en een teamspeler mentaliteit.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8-9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m vrij

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.