Administratief medewerker backoffice WMO

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€62,50 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 mrt 2023

Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling
Team Zorg is een van de uitvoerende teams binnen de afdeling Sociaal Domein. Binnen één van de 3 units die onder het team Zorg vallen worden de werkzaamheden van administratief medewerker WMO uitgevoerd. Samen met 7 directe collega’s van de administratie Wmo ben je verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van de administratieve taken.

Opdracht
In verband met het wegwerken van achterstanden bij de WMO consulenten verwachten wij tijdelijk een toename van het aantal werkprocessen dat door de administratief medewerkers backoffice WMO afgehandeld worden. Hiervoor zoeken wij tijdelijke ondersteuning van iemand die direct met alle werkzaamheden aan de slag kan.

Deze werkzaamheden bestaan uit:
- Verwerken van meldingen WMO;
- Wijzigingen van klanten die willen wisselen van zorgaanbieder;
- Beëindigen van alle soorten WMO voorzieningen ZIN en PGB;
- Administratief verwerken van afgegeven indicaties HH/BG/WAP/hulpmiddelen en vervoer ZIN en PGB (opvoeren voorziening en verstrekking, beschikking versturen);
- PGB budgetten verwerken in de SVB portal;
- iWmo 307 berichten verwerken;
- iWmo 315 berichten verwerken;
- iEB berichten versturen.
   
Deze werkzaamheden worden uitgevoerd in het systeem: Suite4zorg

Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.)
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker backoffice WMO;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het verwerken van alle soorten WMO voorzieningen ZIN en PGB (40 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Suite4zorg (30 punten);
6. Uurtarief maximaal € 62,50 exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender (30 punten).

Competenties
1. verantwoordelijkheidsgevoel;
2. accuraat;
3. klantgericht werken;
4. goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
5. resultaat gericht denken en handelen;
6. het vermogen tot samenwerking en overleg.

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 07.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag. 

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 29 maart 2023 van 10:30 uur tot 15:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 28 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.