Beleidsadviseur Openbare Orde & Veiligheid

Wijk bij Duurstede

Karel de Grotestraat 30, 3962 CL Wijk bij Duurstede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 tot 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 tot 36

Publicatiedatum:

16 mrt 2023

Organisatie
De gemeente Wijk bij Duurstede is met bijna 24.000 inwoners een kleinere gemeente maar we zijn ‘groot genoeg om klein te blijven’. Dat betekent ook keuzes maken. We doen niet alles, maar kiezen vooral bewust voor wat we wél doen. En we doen het samen. Met elkaar, in teams, in projecten, met ons bestuur en met collega’s in de regio. We doen ons werk in het midden van en mét de Wijkse samenleving. Er wordt ruimte gecreëerd voor meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief. We zijn een ambitieuze informele organisatie met 140 professionele en betrokken medewerkers die volop kansen biedt om jouw kwaliteiten en talenten te benutten en ontwikkelen. Nieuwsgierig geworden? Meer info vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl en www.wijkbijduurstede.nl

Opdracht
Als beleidsadviseur Openbare Orde & Veiligheid voel je je verantwoordelijk voor de veiligheid en leefbaarheid in de gemeente Wijk bij Duurstede. Je werkt daarbij nauw samen met de adviseur Crisisbeheersing. Je adviseert gevraagd en ongevraagd de burgemeester op het terrein van openbare orde en integrale veiligheid. Daarnaast werk je samen met de politie, boa’s, jongerenwerkers, onze inwoners en ondernemers en allerlei andere partners waaronder het Regionaal Informatie en Expertisecentrum (het RIEC). Je ontwikkelt en geeft uitvoering aan het integraal veiligheidsbeleid (de aanpak van ondermijning, digitale veiligheid, jeugd en veiligheid, inwonersparticipatie, aanpak veel voorkomende criminaliteit etc).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van veiligheid binnen een gemeentelijke instelling;
3. Minimaal beschikbaar per 1 april 2023 voor tenminste 24 uur per week;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar op het gebied van openbare orde en veiligheid binnen een gemeentelijke instelling; (35 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen van beleid op het gebied van openbare orde en veiligheid en het kunnen toepassen hiervan; (25 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met bestuurlijke processen binnen het cluster veiligheid van een gemeente (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het adviseren en ondersteunen bij regionale veiligheid overleggen (20 punten).

Competenties

  • Je weet je te bewegen in de gemeente en in de regio, met oog voor de verschillende belangen, rollen en verantwoordelijkheden. Je hebt een goed ontwikkelde politieke sensitiviteit en hebt ervaring met bestuurlijke processen;

  • Je bent een getalenteerde verbinder met een open en oplossingsgerichte instelling die verantwoordelijkheid neemt voor het werk dat moet gebeuren;

  • Je communiceert helder, je bent initiatiefrijk en resultaatgericht;

  • Je staat stevig in je schoenen en je blijft rustig in hectische omstandigheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 27 maart 2023 van 15.00 uur tot 16.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 23 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.