Projectleider Civiel

Wijdemeren

Rading 1, 1231 KB Loosdrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
105 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 jul 2024

Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor ruim 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continue in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!  

Opdracht
De afdeling integraal beheer openbare ruimte is verantwoordelijk voor de totale buitenruimte in de gemeente de Wijdemeren. De afdeling voert diverse soorten werkzaamheden uit. Zoals het verzorgen van het dagelijks onderhoud en beheer van de buitenruimte. Groot onderhoud werkzaamheden en uiteraard reconstructie en renovatie. Van onder andere Rioleringen, Wegen, Civiele Kunstwerken, groen projecten en verkeersmaatregelen. Voor de werkvoorbereiding, projectleiding, aanbestedingen en communicatie met inwoners, bestuur en belanghebbenden zoeken wij een ervaren projectleider/manager. In de gemeente worden de komende jaren plannen opgesteld per kern om de verkeerssituatie aan te passen aan de huidige tijd. Hieruit volgen kleine en grotere aanpassingen van de bestaande buitenruimte en verkeerssituatie.

De werkzaamheden beslaan in hoofdlijn de volgende activiteiten

  • Projectleiding verzorgen van reconstructies en groot onderhoud wegen en verkeerskundige aanpassingen/maatregelen van Definitie fase tot en met terug levering van het uitgevoerde project aan de beheerorganisatie;

  • Aansturen ingenieursbureaus en aannemers, in ontwerp en realisatie fase;

  • Communicatie met bestuur, belanghebbende en omgeving w.o. het verzorgen van participatie;

  • Ervaring met werkvoorbereiding;

  • Ervaring met bestuurlijke afstemming;

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

  2. Uurtarief maximaal € 105,- exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;

  3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Projectleider Civiel bij een kleine tot middelgrote (15.000 tot 35.000 inwoners) gemeentelijke organisatie (benoem dit duidelijk in het cv.);

  4. Aantoonbaar in het bezit van een VCA-VOL Certificaat.

Gunningscriteria (weging)

  1. Aantoonbare werkervaring met de regie rol waarin werkzaamheden bij een extern bureau worden uitgezet (15 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring met civieltechnische trajecten vanaf initiatief fase tot realisatie fase (dit dient duidelijk in het CV naar voren te komen) (30 punten);

  3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van civieltechnisch (15 punten);

  4. Aantoonbare kennis op het gebied van reconstructie, asfalt en integrale projecten (15 punten);

  5. Aantoonbare kennis op het gebied van participatietrajecten (15 punten);

  6. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad (10 punten).

Competenties

  • Samenwerken;

  • Communicatief vaardig op alle niveaus;

  • Leiderschap;

  • Daadkrachtig;

  • Bestuur sensitiviteit.

Benodigd aantal professionals
1. Of 2fte x 16 – 20 uur

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken.  Voor inhuur personeel wordt er verwacht aanwezig te zijn op kantoor. Thuiswerken alleen in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland op maandag 12 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 9 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De gemeente Wijdemeren vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Wijdemeren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

  • Het aangeboden uurtarief is van toepassing op de gehele loopduur van de opdracht (inclusief verlengingen).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.