Poppenbouwing 18, 4191 NZ Geldermalsen, Nederland
Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
1 dec 2025Uren per week:
32 - 36Publicatiedatum:
14 aug 2025Beoordelen aanvragen PW wet, beheer van lopende uitkering en ondersteunen en begeleiden van minder ervaren inkomensconsulenten.
Als allround inkomensconsulent voer je gesprekken met mensen die een uitkering aanvragen. Als er mogelijk recht is op een uitkering neem je de aanvraag in behandeling. Je verzamelt gegevens, beoordeelt de aanvraag en stelt een advies op. Op basis van dit advies wordt vastgesteld of iemand recht heeft op een uitkering en hoe hoog die is.
Daarnaast beheer je een caseload van mensen met een uitkering. Je doet rechtmatigheidsonderzoeken naar aanleiding van binnengekomen informatie. Op basis hiervan maak je rapportages en beschikkingen. Je houdt telefonisch spreekuur.
Concreet werk je aan:
Heldere intakegesprekken waarin je de situatie zorgvuldig in kaart brengt;
Onderzoek naar voorliggende voorzieningen en juiste doorverwijzing;
Compleet verzamelen van bewijsstukken voor de aanvraagprocedure;
Opstellen van goed onderbouwde adviezen voor inkomensconsulenten;
Signalering en opvolging van mogelijke onregelmatigheden (bijv. huisbezoeken).
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als allround inkomensconsulent met het aanvraagproces en beheer van uitkeringen (30 punten);
Een maximale woon-werkafstand van 60 minuten enkele reis (25 punten);
Aantoonbare werkervaring in het coachen van nieuwe medewerkers (25 punten);
Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van boetes (20 punten).
Verantwoordelijkheid
Oordeelsvorming
Klantgerichtheid
Kwaliteitsgerichtheid
Nauwkeurigheid
Werkzaak Rivierenland
Werkzaak begeleidt mensen bij het vinden en behouden van werk. Wij versterken werkzoekenden, medewerkers en werkgevers bij het ontdekken, benutten en vergroten van talenten. Kom je bij Werkzaak Rivierenland werken dan bouw je mee aan de organisatie! De werksfeer bepaal je met elkaar. Je talenten worden ingezet en ontwikkeld en je krijgt de ruimte om bij te dragen aan continu verbeteren en innoveren van onze dienstverlening.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 26 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Overige informatie
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur.
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Werkzaak Rivierenland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Werkzaak Rivierenland . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Werkzaak Rivierenland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).