Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Financieel Adviseur

Dr. Reilinghplein 1, 4141 DA Leerdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 tot 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

22 nov 2024

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Opdracht
Wegens het vertrek van de huidige adviseur is de gemeente Vijfheerenlanden op zoek om het Financieel adviseurschap in te vullen, voor met name de teams die vallen onder het fysiek domein, waaronder Vastgoed,
- Bijdragen aan de samenstelling van de P&C-documenten van de gemeente;
- Naar behoefte bijdragen aan het realiseren van de teamdoelen uit het jaarplan;
- Adviseren over het verzekeringsbeleid van de gemeente.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring met financiële advisering binnen het fysieke/ruimtelijke domein, binnen een gemeente of vergelijkbare overheidsorganisatie;
2. Aantoonbare werkervaring als financieel adviseur voor Vastgoed;
3. Uiterlijk beschikbaar vanaf 9 december 2024.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar bij een gemeente of vergelijkbare overheidsorganisatie (30 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur in het fysieke domein (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur voor Vastgoed (25 punten);
7. Aantoonbare kennis van het BBV (benoem dit duidelijk in het cv) (5 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het financieel pakket ERPx van Unit4 (5 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met advisering over het verzekeringsbeleid (5 punten).

Competenties
- Zelforganiserend vermogen;
- Accuraat;
- Analytisch;
- Kunnen omgaan met weerstanden;
- Schriftelijk en communicatief vaardig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 2 december 2024 tussen 12.00 uur en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.