Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Teamleider Centraal magazijn

UMC Utrecht

Heidelberglaan 100, 3584 CX Utrecht, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

26 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Als teamleider logistiek stuur je het team Centraal Magazijn aan binnen de afdeling Facilitair van het UMC Utrecht. Samen met dit team ben je verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van materialen in het hele ziekenhuis. Binnen het Centraal Magazijn ontvangen en sorteren we leveringen, slaan we deze op en verzenden we ze naar locaties van het UMC Utrecht. Als teamleider stuur je de medewerkers van het team aan.

Jouw werkzaamheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding, werkverdeling en doet daarin adhoc aanpassingen als de omstandigheden daarom vragen.
  • Je zorgt ervoor dat jouw team de opslag en verwerking van de goederen volgens de afgesproken procedures en veiligheidseisen uitvoert.
  • Je voert gesprekken met collega’s en begeleidt dagstarts en stemt processen af binnen de hele keten van de supply chain.
  • Samen met de Teamleider supply chain support beheer je het externe Centrale Magazijn en mede contactpersoon voor de verhuurder van het pand over  onderhoud en reparaties.

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur