Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider Ruimtelijk Domein

Gemeente Oldebroek

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Gelderland

Begindatum:

1 feb 2023

Einddatum:

31 jan 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 jan 2023

Organisatie
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Team
In het cluster Ruimtelijke ontwikkeling van zo’n 25 medewerkers werken we met enthousiasme samen. We houden ons bezig met ruimtelijke ordening, duurzaamheid, grondbedrijf, milieu, projecten, economie, volkshuisvesting en recreatie en toerisme. Binnen dit cluster is een functie van projectleider gebiedsontwikkeling vacant.

Omschrijving van de opdracht
Voor het Team Ruimte zijn we op zoek naar een collega voor wie het projectmatig werken een vanzelfsprekendheid is. Je denkt flexibel, stelt de opgave centraal, helpt anderen vooruit en zorgt ervoor dat er resultaten geboekt worden. Je kunt op strategisch en tactisch niveau sturing geven aan uitdagende projecten. Hierbij zijn de kernbegrippen professioneel en zakelijk contact, netwerkgericht werken, tactisch en effectief handelen. Je gaat aan de slag als projectleider van de complexere projecten binnen onze gemeente waarbij je ook inhoudelijke kennis inbrengt. Samen met je collega’s geef je, op een wijze die aansluit bij onze missie, visie en kernwaarden, vorm aan de opgave die we als organisatie hebben.  

Het volgende kan je verwachten in deze functie:

  • Je geeft sturing aan diverse gelijklopende (grootschalige) projecten op het gebied van ruimtelijke ontwikkeling binnen de gemeente Oldebroek;

  • Je onderhandelt, draagt zorg voor het opstellen van projectdefinities, planningen, projectrapportages en bestuurlijke afwegingskaders;

  • Vanaf de initiatieffase tot en met de fase van realisatie stuur je op de uitgangspunten: geld, organisatie, kwaliteit, informatie en tijd;

  • Je anticipeert op ontwikkelingen in de verschillende projectfases en neemt tijdig maatregelen als prestatieafspraken dreigen niet te worden gehaald;

  • Je adviseert over en regisseert inwonersparticipatie en interactie met projectbetrokkenen.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.