thumbnail
thumbnail

Recruiter

Stephanuspark 1, 7772 HZ Hardenberg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
28 Overijssel

Begindatum:

22 apr 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

3 apr 2024

Recruiter
Functietitel                       : Recruiter
Omvang                            : +-27 uur per week
Ingangsdatum                 : zo snel mogelijk
Einddatum                        : 31 december 2024 (met optie tot verlenging)

HET GAAT OM HARDENBERG
Bij de gemeente Hardenberg werk je met veel plezier en energie aan de opgaven en uitdagingen in de samenleving. Dit doe je samen met ruim 550 collega's. Dat doe je in een professionele organisatie. Daarbij staat de samenleving centraal. Want het gaat om Hardenberg.

De gemeente Hardenberg is een mooie en bijzondere gemeente om in te wonen en werken. Het uitgestrekte platteland gaat hand in hand met economische groei, bruisende centra, een sterke maakindustrie en stedelijke voorzieningen. In tegenstelling tot veel andere grensgemeenten groeit de Hardenbergse bevolking en economie. Met meer dan 61.000 inwoners is Hardenberg de tweede gemeente van de regio Zwolle. Onze omgevingsvisie vertelt het verhaal van Hardenberg. We staan voor een periode van groei waarin we ons door ontwikkelen tot Landstad Hardenberg. Centraal hierin staan de verdere uitbouw van onze streekfunctie, een aantrekkelijk buitengebied en een sterk voorzieningenniveau. Dit gaan samen met een krachtige, duurzame en concurrerende economie.

Hardenberg blijft zich ontwikkelen. We werken toe naar ‘Landstad Hardenberg’. Om deze ambitie waar te maken is meer menskracht nodig. En daar hebben we jouw hulp voor nodig!

OPDRACHTOMSCHRIJVING
Het zwaartepunt van de opdracht ligt op werving & selectietaken. Wij hebben en verwachten het komende jaar veel vacatures. Die willen wij graag invullen met de juiste mensen. Jij pakt het vacatureproces van A tot Z op. Jouw taken:

  • Je doet de vacature intake met leidinggevenden. Zo breng jij de wensen en behoeften in kaart;  

  • Je maakt de eerste opzet voor vacatureteksten. Hierbij stem je af met de HR collega’s en onze communicatieadviseur;

  • Je adviseert over in te zetten wervingskanalen. We willen hiermee graag experimenteren, dus maken graag gebruik van jouw expertise en lef! Jij verzorgt vervolgens ook de plaatsing van deze vacature op de wervingskanalen. Wij hebben hiervoor o.a. een Recruitersaccount op LinkedIn. We maken graag gebruik van jouw expertise;

  • Waar nodig benader je op open wijze potentiële kandidaten. Zo weet jij ook niet-actief zoekende kandidaten te enthousiasmeren om bij ons te solliciteren;

  • Jij houdt overzicht in alle verwachtte en openstaande vacatures, en de acties. Deze acties pak jij zelf op, of verdeel je onder collega’s;

  • Je bent onderdeel van het projectteam arbeidsmarktcommunicatie. Samen met HR en Communicatie collega’s initieer jij acties die passen bij dit thema;

  • Zijn er evenementen waar wij aanwezig moeten zijn als werkgever? Aan jou om dit te organiseren en verder vorm te geven.

  • Kortom: jij zorgt ervoor dat we (in het juiste tempo) alle stappen in het vacatureproces doorlopen. Daarmee draag je bij aan ons gezamenlijke doel: de juiste mensen op de juiste plek werven!

WIE BEN JIJ?
Jij steekt graag de handen uit de mouwen! Dit is namelijk een functie met zowel adviserende- als uitvoerende taken. Je staat bekend als doorpakker iemand die zichtbaar resultaat boekt. Je hebt een vlotte pen: je schrijft makkelijk aansprekende (vacature)teksten. Je bent benaderbaar en komt in gesprekken snel to-the-point. Jouw adviezen geef je goed onderbouwd. Daarbij stel je het gezamenlijke belang steeds voorop: het werven van de juiste mensen! Verder breng je mee:

  • HBO werk- en denkniveau. Bij voorkeur een afgeronde opleiding in de richting van HR, (organisatie)psychologie, communicatie en/of bedrijfskunde;

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een HR-functie met werving & selectietaken;

  • Kennis van de huidige arbeidsmarkt en diverse wervingskanalen.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk)

  • U gaat akkoord met de algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Hardenberg (op te vragen op talentenregio@staffingms.com) en u zorgt bij start van de opdracht voor een VOG (kosten zijn voor opdrachtnemer).

  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbaar minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde HBO opleiding of middels opgedane werkervaring in een soortgelijke functie.

  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in een HR-functie met werving & selectietaken.

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding in de richting van HR, (organisatie)psychologie, communicatie en/of bedrijfskunde.

  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in een HR-functie met werving & selectietaken.

  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbare kennis van de huidige arbeidsmarkt en diverse wervingskanalen. Graag specificeren waar dit op CV uit blijkt.

  • Kandidaat is beschikbaar voor de gevraagde 24-32 uur en om minimaal 50% op kantoor te werken (volgens 50/50 verdeling).

De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. Jij steekt graag de handen uit de mouwen! Dit is namelijk een functie met zowel adviserende- als uitvoerende taken. Je staat bekend als doorpakker iemand die zichtbaar resultaat boekt. Je hebt een vlotte pen: je schrijft makkelijk aansprekende (vacature)teksten. Je bent benaderbaar en komt in gesprekken snel to-the-point. Jouw adviezen geef je goed onderbouwd. Daarbij stel je het gezamenlijke belang steeds voorop: het werven van de juiste mensen!

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Recruiter die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.