Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Receptiemedewerker

Robijnstraat 100, 2332 KV Leiden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
55 16 Zuid-Holland

Begindatum:

6 jan 2025

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

4 dec 2024

Waar ga je werken
Het gaat om een functie op de recepties van Auris Fortaal locaties Agavedreef en Santa Cruzdreef in Utrecht.

Het team Administraties Auris Regio Midden is onderdeel van de Koninklijke Auris Groep. Een organisatie die onderzoek, behandeling, ondersteuning en onderwijs verzorgt aan kinderen en volwassenen met problemen in het horen, spreken en/of de taal. Het is een organisatie waar veel gedreven mensen werken, die streven naar de beste zorg voor onze cliënten en leerlingen. Er heerst een sociale sfeer, waar mensen betrokken zijn bij elkaar en waar je jezelf mag zijn.

Het team Administraties verzorgt de administratieve ondersteuning voor zowel Zorg als Onderwijs van Auris in de regio. Auris vindt mobiliteit van medewerkers belangrijk. Daarom bestaat de mogelijkheid dat dat we je vragen om je ook voor andere locaties in te zetten.

Voor meer informatie kun je kijken op onze website.

Wat ga je doen
Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de recepties en de telefooncentrale en ben je het visitekaartje van de locaties van Fortaal en de Ambulante Dienstverlening van regio Midden; zo wijs je mensen de weg in de gebouwen, beantwoord je telefoontjes voor alle Auris afdelingen, boek je vergaderruimtes en plan je intakegesprekken in. Je zet berichten in het oudercontactsysteem, doet bestellingen, controleert declaraties en facturen en ondersteunt de leerlingenadministratie.

Kortom: een afwisselend pakket voor een echte alleskunner die goed kan communiceren.
Je bent gericht op het vinden van oplossingen en denkt graag mee om de organisatie verder te helpen en te ondersteunen. Een prettige, behulpzame collega, die oog heeft voor detail en verbeteringen. Als jij jezelf hierin herkent, maken we graag kennis met jou.

Wat bieden wij jou

  • een afwisselende baan voor 4 dagen per week

  • samenwerking met enthousiaste en betrokken collega's

  • aansluiting pensioenfonds ABP

Wie ben jij
Naast uitstekende ondersteunende kwaliteiten en ervaring in een soortgelijke functie, beschik jij over:

  • een afgeronde administratieve opleiding op MBO niveau

  • digitale vaardigheden en ervaring in het werken met het Office pakket

  • goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden

  • klantgerichte houding

  • een flexibele werkhouding

  • bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG)

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal €55,- exclusief BTW inclusief reiskosten;
2. Aantoonbare werkervaring met telefonie en receptie werkzaamheden;
3. Beschikbaar op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag;
4. Kandidaat is beried om alle werkzaamheden op locatie uit te voeren.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 1 jaar Aantoonbare werkervaring met telefonie en receptie werkzaamheden (40 punten);
6. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau (25 punten);
7. Affiniteit met kinder/kinderonderwijs (35 punten).

Competenties

  • Dienstverlenend;

  • Klantvriendelijk;

  • Telefoon skills;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt in overleg vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo en/of Do.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Auris heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.