Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Management Assistent

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 10 dagen
Geen maximum 24 Zuid-Holland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

2 aug 2025

Omschrijving

ManagementassistentVoor een veelzijdige rol als managementassistent voor vier teamleiders van de Gemeente Utrechtse Heuvelrug zoeken we een energieke professional met een passie voor plannen, overzichten bewaken en organiseren.Jij ondersteunt de teamleiders van het thema omgeving, dit doe je in samenwerking met de managementondersteuner van het thema Koers.

In deze dynamische en afwisselende functie ben je verantwoordelijk voor:

  • Volledig oppakken van het inhuurproces in samenspraak met de teamleider, waaronder: Opstellen personeelsbesluiten;Uitvragen via het inhuursysteem uitzetten;Inplannen van sollicitatiegesprekken;Opstellen, ondertekenen en archiveren van standaard contracten;Contractbeheer.
  • Opvolging personeelsmutaties (handtekeningen verzamelen, wijzigingen verwerken, opstellen personeelsbesluiten).
  • Verwerken van administratie na personeelsgesprekken en overige personele wijzigingen.
  • Complex agendabeheer voor de vier teamleiders, met zorg voor optimale planning en afstemming.
  • Voorbereiden, plannen en organiseren van vergaderingen, afspraken en externe events - inclusief het boeken van externe locaties, bestellen van lunches en coordineren van alle noodzakelijke logistiek.
  • Maken presentaties en tegenlezen stukken en (ontwikkel)plannen
  • Begeleiden van nieuwe collegas bij onboarding in ICT-systemen.
  • Uitvoeren van budgetbeheer zoals accorderen van facturen, aanmaken van verplichtingen, rapporteren over en monitoren van het budget.
  • Bewaken van de voortgang van actiepunten en genomen besluiten, en zorgen voor een tijdige opvolging.
  • Nauwe samenwerking met je collega-managementassistent om continuiteit, efficientie en kwaliteit van ondersteuning te waarborgen.

Eisen

  • Mbo+ werk- en denkniveau (bijvoorbeeld richting Officemanagement of Managementassistent)
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur met ondersteuning van meerdere leidinggevenden
  • Je spreekt vloeiend Nederlands
  • Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden
  • Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en behoudt altijd het overzicht
  • Je bent dienstverlenend, discreet en sociaal vaardig
  • Je schakelt makkelijk tussen taken en weet prioriteiten te stellen
  • Je bent beschikbaar voor 24 uur per week
  • Je staat positief in het leven en stevig in je schoenen, je houdt het hoofd koel in een dynamische werkomgeving

Wensen en competenties

Organisatie en team

Voor een veelzijdige rol als managementassistent voor vier teamleiders van de Gemeente Utrechtse Heuvelrug zoeken we een energieke professional met een passie voor plannen, overzichten bewaken en organiseren.Jij ondersteunt de teamleiders van het thema omgeving, dit doe je in samenwerking met de managementondersteuner van het thema Koers.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur