Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider interne huisvesting

Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen

Raadhuisplein 1, 7901 BW Hoogeveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20 Drenthe

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

24 aug 2024

Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl

Opdracht
Je werkt voor de Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO), de ambtelijke organisatie die werkt voor gemeenten De Wolden en Hoogeveen. Bij de SWO werken circa 800 medewerkers verspreid over vier hoofdgebouwen en diverse buitenlocaties. Voor haar interne huisvesting wordt momenteel een visie ontwikkeld op het huisvestingsconcept. Doel van de visie wordt een huisvestingsconcept te ontwikkelen welke faciliterend is aan de nieuw ontwikkelde sturingsfilosofie en de netwerkgedachte van de SWO en richt zich op:

  • een aantrekkelijke werkgever zijn

  • de interne samenwerking bevorderen

  • faciliteren van een gezonde en vitale organisatie

Voor de implementatie van de visie is de SWO op zoek naar een projectleider interne huisvesting. Gestart wordt met fase 1 waarbij gekomen wordt tot een nieuw vlekkenplan, vanuit de netwerkgedachte én de nieuwe teamindeling welke per 1 januari 2025 inwerking gaat treden. Ondertussen wordt gestart met fase 2: de doorontwikkeling van het huisvestingsconcept aan de hand van de ontwikkelde visie.

Als projectleider interne huisvesting heb je de volgende taken:

  • Projectbeheer in de verschillende fasen waarbij je een regiefunctie aanneemt en vanuit opdrachtgeverschap werkzaamheden uitzet naar de externe partijen en interne medewerkers en stuurt op de gevraagde resultaten.

  • Aansturen van de projectgroep huisvesting. Waarbij jij het voortouw neemt in het uitstippelen van de koers.

  • Onderhouden contacten met externe opdrachtnemers, zoals een adviesbureau voor het huisvestingsconcept, de leverancier voor kantoorinrichting en een binnenhuisarchitect.

  • Organiseren van participatietrajecten met medewerkers waarbij je de huisvestingsbehoeften van de verschillende teams/groepen medewerkers in beeld brengt.

  • Het daadwerkelijke huisvestingsplan laten aansluiten op de strategische koers van de SWO én de huisvestingsbehoeften van groepen medewerkers. Je weet de juiste afwegingen hierin te maken.

  • Het creëren van betrokkenheid en draagvlak bij leidinggevenden en medewerkers ten behoeve van de verschillende fasen.

  • Het schijven van voorstellen voor directie en CMT. Je weet de adviezen overtuigend aan hen te presenteren.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider voor een interne huisvestingsopdracht;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider interne huisvesting; (40 punten);
4. Afgeronde opleiding op HBO bachelor niveau op gebied van facilitair, vastgoed of bouwkunde; (25 punten);
5. Ervaring met het begeleiden van participatietrajecten in een organisatie. (35 punten).

Competenties
- Taak- en resultaatgericht;
- Leidinggeven;
- Coachen en verbinden;
- Tactisch en strategisch inzicht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Externe partij
Externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 6 september 2024 tussen 10.00 uur – 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdag 3 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Bij de SWO De Wolden-Hoogeveen is er altijd de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je werkdagen en zijn er mogelijkheden om thuis te werken. Je ontvangt van ons een laptop en indien gewenst een mobiele telefoon in bruikleen.

  • Het overeengekomen tarief is van toepassing voor de gehele duur van de inzet van Professional.
    Aanpassing van het tarief is uitsluitend mogelijk na wederzijds overleg én mits er sprake is van detachering en kan slechts ingaan indien Inlener schriftelijk aan Opdrachtgever heeft bevestigd dat de tariefsaanpassing is goedgekeurd, met dien verstande dat verhogingen van het loon of andere arbeidsvoorwaarden, volgend uit de cao binnen de branche waarin Professional werkzaam is of bepaald door wetgeving, te allen tijde kunnen worden doorberekend.
    Andere verhogingen zijn niet mogelijk aangezien deze als een wezenlijke wijziging gezien worden waarmee de oorspronkelijke uitvraag onrechtmatig wordt (voor meer informatie: zie https://www.pianoo.nl/nl/regelgeving/jurisprudentie/jurisprudentieoverzicht/type-opdracht/wezenlijke-wijziging).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.