Locatiecoordinator, aandachtsgebied Dienstverlening, Onderwijs, Vervoer en Vrijwilligers

Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen

Raadhuisplein 1, 7901 BW Hoogeveen, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
Geen maximum 32 - 36 Drenthe

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

18 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl

Omschrijving van de opdracht
In deze functie ben de spin in het web als het gaat om dienstverlening, vervoer en onderwijs van vluchtelingen die gehuisvest zijn in gemeentelijke opvanglocaties. Nu het erop lijkt dat de vluchtelingen langer in onze opvanglocaties verblijven is het voor de leefbaarheid binnen de opvanglocaties en het welzijn van de vluchtelingen van belang om de aandacht voor de genoemde thema’s te intensiveren. Ook ben je contactpersoon voor de vrijwilligers die verbonden zijn aan de gemeentelijke opvanglocaties.

Jouw taken en verantwoordelijkheden in deze mooie functie zijn:

  • Je maakt doelstellingen op het gebied van dienstverlening, vervoer en onderwijs;

  • Je weet de doelstellingen te vertalen naar concrete acties;

  • Je ondersteunt de teamleider op deze thema’s;

  • Je ondersteunt de woonbegeleiders, front officemedewerkers en medewerkers facilitair en zet signalen om in concrete acties;

  • Je levert hand- en spandiensten bij de intake en huisvesting van vluchtelingen;

  • Je onderhoudt de netwerken van de verschillende thema’s;

  • Je zorgt samen met je collega’s voor samenhang tussen de verschillende belangen op het gebied van huisvesting, zorg, welzijn, veiligheid en participatie;

  • Je bent een vraagbaak en adviseur voor collega’s van het team opvang Vluchtelingen:

  • Meedraaien met piketdiensten.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; 

  2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;

  3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als locatie coördinator op het gebied van vluchtelingen opvang bij een gemeente.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als locatie coördinator op het gebied van vluchtelingen opvang bij een gemeente; (30 punten)

  2. Per direct beschikbaar voor 36 uur per week; (30 punten)

  3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende; (20 punten)

  4. Aantoonbare werkervaring in een gemeentelijke organisatie; (20 punten)

Competenties

  • Organisatievermogen

  • Samenwerken

  • Proactief handelen

  • Communicatieve vaardigheden

  • Probleemoplossend vermogen

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9 Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk:  Nee, niet mogelijk

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 25 juni 2025 van 10.00 uur tot 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Huidige/ zittende leverancier is uitgenodigd om deel te nemen aan deze aanbesteding.

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Bij de SWO De Wolden-Hoogeveen is er altijd de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je werkdagen en zijn er mogelijkheden om thuis te werken. Je ontvangt van ons een laptop en indien gewenst een mobiele telefoon in bruikleen.

  • Het overeengekomen tarief is van toepassing voor de gehele duur van de inzet van Professional.
    Aanpassing van het tarief is uitsluitend mogelijk na wederzijds overleg én mits er sprake is van detachering en kan slechts ingaan indien Inlener schriftelijk aan Opdrachtgever heeft bevestigd dat de tariefsaanpassing is goedgekeurd, met dien verstande dat verhogingen van het loon of andere arbeidsvoorwaarden, volgend uit de cao binnen de branche waarin Professional werkzaam is of bepaald door wetgeving, te allen tijde kunnen worden doorberekend.
    Andere verhogingen zijn niet mogelijk aangezien deze als een wezenlijke wijziging gezien worden waarmee de oorspronkelijke uitvraag onrechtmatig wordt (voor meer informatie: zie https://www.pianoo.nl/nl/regelgeving/jurisprudentie/jurisprudentieoverzicht/type-opdracht/wezenlijke-wijziging).

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur