thumbnail
thumbnail

Technisch Projectmedewerker

Zuid Hollandplein 1, 2596 AW Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
55
36 Zuid-Holland

Begindatum:

3 jul 2023

Einddatum:

1 jul 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

25 mei 2023

Omschrijving van de opdracht
De provincie Zuid-Holland zet de nieuwste technologieën in. Dit kan niet zonder een flexibele en veilige IT infrastructuur. Hiervoor voeren wij met regelmaat projectmatig vernieuwingen en vervangingen door. Voor deze projecten zoeken wij een projectmedewerker.

Taken
Je bent als projectmedewerker nodig op het gebied van migratie en vernieuwing van ICT werkplek, infrastructuur en/of procesverbetering. In samenwerking met de directe collega’s in het team werk je requirements uit, help je mee met de productkeuze en implementeer je deze. Verder werk je aan diverse vervangingstrajecten. Hierbij is het bijwerken van de configuratiedatabase (CMDB) een van de taken.

Infra & Support draagt zorg voor een optimale beschikbaarheid van de generieke ICT infrastructuur waarop de applicaties draaien ten behoeve van de primaire en ondersteunende processen van de provincie. Dit betreft naast de servers, ook het interne en externe netwerk, de telecommunicatie, WiFi, het technisch beheer van de gegevensopslag en de Operating Systemen.

Daarnaast draagt het bureau ook zorg voor alle 1e/2e lijns-ondersteuning op het I&A werkveld.

Het technisch beheer behelst naast de dagelijkse zorg voor de goede werking ook het voorbereiden en coördineren van alle wijzigingen op de ICT infrastructuur zodat de beschikbaarheid en continuïteit van de systemen gewaarborgd blijft.

Afdeling Informatisering & Automatisering
De afdeling Informatisering & Automatisering (I&A) wordt steeds uitgedaagd door externe veranderingen en door interne behoeften en verwachtingen. I&A maakt samen met de provinciale gebruikers en partners keuzes om het gevoelige evenwicht te bewaren tussen de beschikbare middelen en het voorzien in behoeften, vernieuwen en innoveren.

De afdeling Informatisering & Automatisering kent vijf specifieke aandachtsgebieden: - Bureau Infrastructuur & Support (BIS). BIS zorgt voor een optimale beschikbaarheid van de ICT infrastructuur (computers, tablets, telefoons) en beheert alle applicaties, het netwerk, de gegevensopslag en de telecommunicatie van de provincie Zuid-Holland.

  • Bureau Bedrijfsinformatie (BBI). De provincie Zuid-Holland verwerkt en produceert bij de uitvoering van haar kerntaken heel veel digitale geo- en bedrijfsinformatie. BBI helpt provinciale collega’s bij het beheer en gebruik hiervan. Daarnaast beheert BBI applicaties die door de organisatie worden gebruikt.

  • Bureau Documentaire Informatie (BDI). BDI ondersteunt het werk van provinciale medewerkers met middelen om documentaire informatie digitaal te ontsluiten en te beheren. Vindbaar en toegankelijk zijn daarbij belangrijke uitgangspunten. Ook ondersteunt BDI digitale bedrijfsprocessen.

  • Bureau Advies & Beleid (BAB). Informatisering & Automatisering is een integraal onderdeel van ieders werk geworden. BAB kijkt samen met provinciale medewerkers hoe alle taken nog beter uitgevoerd kunnen worden en hoe nieuwe IT-oplossingen en innovaties binnen het totaalplaatje van de provincie Zuid-Holland passen.

  • Portfoliomanagement (PM). Portfoliomanagement heeft als doel om enerzijds de beschikbare ICT-middelen in te zetten op de, vanuit organisatieperspectief gezien, meest cruciale projecten en anderzijds om de projecten op een zo goed mogelijke manier en conform afspraak uit te voeren.

Eisen en gunningscriteria
Zie omschrijving van de opdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Technisch Projectmedewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.