Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
6 nov 2025De provincie maakt in toenemende mate gebruik van ICT-voorzieningen. Voor de continuiteit, beschikbaarheid en betrouwbaarheid van deze voorzieningen (24/7) is deskundige ondersteuning noodzakelijk. De ICT-Servicedesk vormt het eerste aanspreekpunt voor alle gebruikers en is verantwoordelijk voor het gehele proces van vraag tot oplossing. De medewerker ICT-Servicedesk draagt zorg voor een snelle, klantvriendelijke en professionele afhandeling van incidenten en vragen, en levert een actieve bijdrage aan het verbeteren en moderniseren van de ICT-dienstverlening.
Werkzaamheden:
Als medewerker ICT-Servicedesk ben je verantwoordelijk voor de eerste lijns ondersteuning van de ambtelijke en bestuurlijke organisatie (PS, fractie-ondersteuners, burgercommissieleden, GS). Je draagt zorg en bent verantwoordelijk voor een snelle, goede en klantvriendelijke oplossing van optredende storingen in de ICT-hulpmiddelen. Je draagt bij aan het doorlopend verbeteren, optimaliseren en moderniseren van de ICT-voorzieningen die nodig zijn voor het uitvoeren van de werkzaamheden in de ambtelijke- en bestuurlijke organisatie. Naast de dagelijkse activiteiten vanuit de 1e lijns ondersteuning ben je verantwoordelijk voor:
Je fungeert als vraagbaak voor gebruikers en geeft invulling aan de gebruikersondersteuning binnen de organisatie. Ondersteuning en advies worden bv. telefonisch of persoonlijk gegeven (en organisatie breed via Start). In voorkomende gevallen stel je gebruikershandleidingen op. Je bent betrokken bij het oplossen van eerstelijns vraagstukken en het verhelpen van storingen op het gebied van apparatuur en programmatuur. Middels een registratiesysteem registreer en bewaak je de voortgang en status van de werkzaamheden. Je werkt samen met de inhoudelijke specialisten van de tweede lijn aan het oplossen en voorkomen van problemen.
Wil jij werken op een plek waar je echt in je element bent? Bij Provincie Zeeland krijg je die kans! Al ruim vierhonderdvijftig jaar zet Provincie Zeeland zich in voor Zeeland. Samen met inwoners, andere overheden, bedrijven en maatschappelijke organisaties werken we elke dag weer aan de uitdagingen die op ons afkomen. Met ons ambtelijk vakmanschap, onze betrokkenheid en liefde voor de delta zorgen we ervoor dat Zeeland een plek is waar mensen graag willen leven. Verbindend, vindingrijk en uitvoeringsgericht werken we samen aan het Zeeland van 2050.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 12 november tussen 09.00 en 11.30 uur De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal:
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen:
Werkdagen:
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.
Overige informatie:
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie:
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 6 november 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 7 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 10 november 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.