Allround Projectondersteuner Implementatie ondersteunende diensten RUD

Balans 25, 4331 BL Middelburg, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
Geen maximum 18 Zeeland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 aug 2026

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

9 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Provincie Zeeland gaat vanaf 1 januari 2026 de ondersteunende diensten uitvoeren voor RUD Zeeland. Dit betekent een complexe en omvangrijke implementatie van o.a. ICT, P&O en financiën. Hiervoor zoeken we tijdelijk een projectondersteuner.

Ben jij een georganiseerde en proactieve projectondersteuner die van aanpakken weet? Wij zoeken jou om mee te werken aan een uniek en uitdagend implementatietraject! Samen zorgen we dat vanaf januari 2026 de ondersteunende diensten voor RUD Zeeland vlekkeloos draaien. Jij bent de spin in het web, zorgt voor planning, administratie en communicatie, en houdt het team scherp. Wil jij impact maken in een dynamisch project met veel verschillende stakeholders? Solliciteer dan nu en groei mee in deze belangrijke rol!

Jouw rol:
Onmisbare spil in het team

Je komt terecht in het interne projectteam Implementatie ondersteunende diensten RUD. Je ondersteunt de projectleider en alle deelprojectleiders bij hun werkzaamheden. Dankzij jouw overzicht, structuur en betrokkenheid loopt het project gesmeerd en kunnen anderen zich richten op de inhoud.

Wat je gaat doen

Je ondersteunt de (deel)projectleiders door overleggen te organiseren, actie- en besluitenlijsten te maken en bijeenkomsten voor te bereiden.

Je werkzaamheden zijn onder andere:

  • Organiseren van bijeenkomsten, werksessies en overleggen.

  • Ondersteunen van de (deel)projectleiders in de organisatie van de implementatie.

  • Zelfstandig beheren van het actie- en besluitenregister en bewaking van de opvolging hiervan in complexe en technische overlegstructuren.

  • Beheren van het projectdossier: gestructureerd, digitaal en toegankelijk voor alle betrokkenen (ook externe betrokkenen). Je bewaakt de kwaliteit en de consistentie in de projectdocumentatie.

  • Je bereidt samen met de (deel)projectleiders overleggen voor (stuurgroep, projectteam en deelprojectgroepen).

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor administratieve, organisatorische en procesmatige vragen over het project.

  • Helpen bij de communicatie rondom de implementatie. Je schrijft zelf ook communicatieberichten.

  • Verzamelen en (mede) analyseren van input voor voortgangsrapportages.

  • Signaleren van knelpunten in de uitvoering van de deelprojecten en hierin proactief adviseren aan de (deel)projectleider.

  • Verantwoordelijkheid nemen voor specifieke deelproducten, bijvoorbeeld: de voorbereiding en coördinatie van testfases binnen de implementatie.

  • Stemt af met de drie organisaties over te leveren producten en diensten.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

  • Aantoonbare werkervaring met projectondersteuning.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner (70 punten);

  • Aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie (15 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met Excel, Word en PowerPoint (15 punten).

Competenties

  • Communicatieve vaardigheden

  • Proactief handelen

  • Zelfstandig beheer en verantwoordelijkheid nemen

  • Probleemoplossend vermogen

  • Organisatievermogen

  • Analytische vaardigheden

Organisatie en team

Organisatie onderdeel
POJZ, Unit P&O

De unit P&O draagt zorgt voor personele zaken en organisatieadvies. Hiertoe behoren salarisadministratie, advisering over arbeidsvoorwaarden, personeels- en organisatiebeleid.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Overige informatie

  • De Provincie Zeeland heeft er voor gekozen om de externe partij als broker in te zetten. Na gunning verzorgt de externe partij derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met de externe partij. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan de externe partij middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na periode minimale periode van 12 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur).

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Zeeland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Zeeland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur