Verbindende Facilitair coordinator met veranderopdracht

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 aug 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

27 jul 2024

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Hieronder vind je een opsomming van de belangrijkste werkzaamheden die tot deze functie behoren.

  • Inhoudelijk aansturen van het cluster soft service (18 medewerkers)

  • Treedt op als vraagbaak en klankbord vanuit senioriteit voor de medewerkers binnen het betreffende vakgebied

  • Je levert een grote bijdrage aan de teamontwikkeling, waarbij vertrouwen het sleutelwoord is in het veranderingstraject

  • Binnen de teamontwikkeling lever je je bijdrage om één gezamenlijk toekomstbeeld te creëren en het facilitair team als zodanig te versterken

  • Je draagt zorg voor het aanbrengen van structuur in processen. De inrichting daarvan is efficiënt en doelmatig dragen bij aan de facilitaire beleidsdoelstellingen (o.a. klanttevredenheid)

  • Je draagt bij aan organisatiedoelen op tactisch niveau en denkt mee op strategisch niveau en vertaalt deze naar concrete resultaten en -doelstellingen voor het cluster

  • Je vertaalt concrete teamresultaten en -doelstellingen naar projecten en fungeert hierin als opdrachtgever naar medewerkers en participeert waar nodig zelf in projecten

  • Je draagt zorg voor inzicht in (financiële en personele) ontwikkelingen voor de middellange termijn en adviseert de manager hierin ten behoeve van (strategische) ontwikkelingen voor het cluster

  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van contractuele afspraken van facilitaire contracten en je zet in op het behalen van strategische (organisatie)doelen

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende van een facilitaire team/afdeling;
2. Een afgeronde opleiding minimaal hbo bachelor niveau;
3. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van verandertrajecten (noem hiervan minimaal 1 concreet voorbeeld).

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Een afgeronde opleiding minimaal hbo bachelor niveau in de richting van facilitymanagement (10 punten);
5. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende van een facilitair team/afdeling (40  punten);
6. Aantoonbare werkervaring in afgelopen 8 jaar met het uitvoeren van verandertrajecten (geef een duidelijk uitleg voer de gedane stappen en motiveer deze acties/stappen (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als teamleider/manager in de afgelopen 5 jaar facilitair van een overheidsinstelling (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

  • Je hebt aantoonbaar ervaring met verandermanagement;

  • Je bent communicatief vaardig (schriftelijk en mondeling).

Competenties
Wij zoeken een Facilitair Coördinator voor het cluster softservices die beschikt over uitstekende communicatieve en probleemoplossende vaardigheden. Met een klantgerichte instelling en flexibiliteit werk je graag samen in een team. Je voelt je verantwoordelijk voor het behalen van resultaten en hebt een proactieve werkhouding. Met overtuigingskracht en enthousiasme weet je anderen te inspireren en te motiveren. Je bent organisatiesensitief en kunt goed omgaan met verschillende belangen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 34. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen;

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding;

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.