Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jun 2024Uren per week:
32 tot 40Publicatiedatum:
18 mei 2023Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
Opdracht
Ben jij die seniore beleidsadviseur Openbaar Vervoer die wij zoeken?
Wij zoeken een inhoudelijk ervaren beleidsmedewerker OV die de waarde van het OV in de grotere context van de bereikbaarheidsopgave weet te plaatsten. Je hebt hierbij een verbindende rol tussen enerzijds strategie en beleidsontwikkeling en anderzijds de concrete programma’s en projecten. Je draagt bij aan het benoemen en communiceren van de OV-strategie als onderdeel van de bereikbaarheidsopgave, zowel intern als extern (zoals U-Ned en Toekomstbeeld OV). Je denkt hierbij mee op regionaal netwerkniveau, waarbij jij ook de vertaling weet te maken naar de vervoerkundige effecten.
Je bent hiermee binnen het Expertiseteam OV een verbindende schakel tussen enerzijds de dagelijkse praktijk van het OV en anderzijds de (strategische) beleidsontwikkeling. Vanuit dat kader kijk je naar de ontwikkeling van het OV-netwerk inclusief knooppunten op de korte- en (middel)lange termijn.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsmedewerker op het gebied van mobiliteits-en infrastructurele vraagstukken binnen OV;
2. Aantoonbare werkervaring met het schrijven beleidsstukken;
3. Uurtarief maximaal €115,- exclusief BTW /inclusief reiskosten woon-werkverkeer
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsmedewerker op het gebied van mobiliteits-en infrastructurele vraagstukken binnen OV (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met besluitvorming processen tussen rijk, provincie en gemeente Noem hiervan een duidelijk voorbeeld in het cv) (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in het schakelen tussen strategische vraagstukken op de lange termijn en praktische vraagstukken die vandaag en morgen spelen (noem hiervan een duidelijk voorbeeld in het cv); (25 punten).
Competenties
Je bent een resultaatgerichte teamspeler die acteert vanuit kansen;
Je bent verbindend en samenwerkingsgericht;
Met een omgevingsbewuste aanpak weet je verbinding te leggen tussen partijen (lokaal, regionaal, nationaal) en inhoudelijke thema’s;
Je bent flexibel in denken en doen. Je bent in om te schakelen tussen strategische vraagstukken op de lange termijn en praktische vraagstukken die vandaag en morgen aan de orde zijn;
Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijk uitdrukkingsvaardigheden.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 1 juni 2023.De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 30 mei 2023. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.