Projectleider Canon van Gelderland

Markt 11, 6811 CG Arnhem, Nederland

Sluit over 4 dagen
110 20 - 28 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

20 - 28

Publicatiedatum:

22 mei 2025

De opdracht leent zich zowel voor invulling door een ZZP-er als uitvoering door een medewerker van een detacheringsbureau/adviesbureau. 

Opdrachtgever
Gelderland, de mooiste provincie van Nederland! Elke dag werken we in de grootste provincie van Nederland samen met 1.500 medewerkers om Gelderland mooi, schoon, welvarend en veilig te houden van en voor ons allemaal. We doen dit met veel inzet, motivatie, kennis en kunde en uiteraard samen met allerlei organisaties en partijen. Samen zoeken we telkens naar nieuwe passende oplossingen voor complexe maatschappelijke opgaven zoals bijvoorbeeld energietransitie, woningbouw, mobiliteit, natuur of milieu. Dit maakt ons werk uitdagend, interessant en zinvol.

Omschrijving van de opdracht
Gelderland is rijk aan erfgoed en cultuur. We zijn trots op onze monumenten, archeologische bodemschatten, historische landschappen, tradities, bibliotheken, festivals, musea, theaters en op onze makers. Ze maken deel uit van onze dagelijkse leefomgeving, geschiedenis én de toekomst. Samen vormen ze dat wat onze inwoners met elkaar verbindt: de identiteit van Gelderland.  

We willen de Gelderse identiteit beter zichtbaar en beleefbaar maken. Hiermee willen we een aantrekkelijke leefomgeving creëren voor Gelderse inwoners en bezoekers, waarin iedereen zich verbonden voelt en zich kan ontplooien, nu en in de toekomst.  

Eén van de plannen uit de huidige coalitieperiode, is om in 2027 een Canon van Gelderland op te zetten.

Deze Canon moet bestaan uit twee onderdelen:  

1). Een centrale overzichtstentoonstelling die het overkoepelende verhaal over de geschiedenis van Gelderland vertelt en verwijst naar verschillende locaties in Gelderland die samen dit verhaal vertellen;   

2). Een programma dat deze losse verhalen met elkaar verbindt en zorgt dat bestaande musea en erfgoedlocaties het verhaal van Gelderland zo goed mogelijk kunnen vertellen.  

Je bent als projectleider verantwoordelijk voor het opzetten van de Canon van Gelderland en levert daarvoor de volgende resultaten op: 

  • Uitwerken van een projectplan voor het opzetten van de Canon van Gelderland binnen de reeds vastgestelde kaders en het behalen van de doelen en mijlpalen.  

  • Opstellen van een sluitende business case voor de Canon van Gelderland.

  • Vormgeven van een museaal concept voor de Canon van Gelderland. 

  • Voorstellen van een centrale, geschikte locatie voor de overzichtstentoonstelling en de inrichting daarvan. 

  • Opzetten van een programmaorganisatie die musea en erfgoedlocaties in staat stelt om het Verhaal van Gelderland te vertellen.

Eisen (knock-out criteria)

  1. Beschikbaarheidseisen
    Kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot en met 30 juni 2026 voor minimaal 20 uur en maximaal 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal een periode van 6 maanden.
    Afhankelijk van de beschikbaarheid van kandidaat, is een gefaseerde start en/of latere startdatum mogelijk, mits kandidaat uiterlijk 1 augustus 2025 inzetbaar is voor minimaal 20 uur per week.
    De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  2. CV-eisen
    U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

    Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria kwaliteit gegeven toelichting. U dient in het CV of in een bijlage op alle eisen en gunningscriteria kwaliteit een toelichting (antwoord/beschrijving) te geven waarmee u aantoont dat u, of de door u aangeboden kandidaat, aan de eis of het gunningscriterium kwaliteit voldoet. 

Overige eisen

  1. Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal een afgeronde WO opleiding in een voor deze opdracht relevante afstudeerrichting.
    Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar. 

  2. Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 7 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2015 - heden) met projectmanagement bij of voor een overheidsorganisatie.
    Benoem en beschrijf concreet in uw toelichting de ervaring waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal 7 jaar ervaring voldoet. 

  3. Kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring (opgedaan in de periode 2015 – heden) met (de advisering over) het opzetten van nieuwe culturele initiatieven/concepten en/of programma's in de museale- en erfgoedsector.
    Benoem en beschrijf concreet in uw toelichting minimaal 5 opdrachten/projecten waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet. 

Gunningscriteria kwaliteit (wensen) totaal 100 punten

  1. Wens 1 (50 punten)
    Kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met projecten in de museale of erfgoedsector in Gelderland, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Graag specifiek de betrokken musea en erfgoedinstellingen beschrijven. 

    • Kandidaat kan tenminste 5 projecten beschrijven waaruit ervaring blijkt met projecten in de museale of erfgoedsector in Gelderland (50 punten)  

    • Kandidaat kan 3 of 4 opdrachten/projecten beschrijven waaruit ervaring blijkt met projecten in de museale of erfgoedsector in Gelderland (25 punten)  

    • Kandidaat kan 2 of minder opdrachten/projecten beschrijven waaruit ervaring blijkt met projecten in de museale of erfgoedsector in Gelderland (0 punten) 

  2. Wens 2 (50 punten)
    Kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het leiden van projecten in de cultuursector, met meerdere stakeholders (zoals musea en erfgoedorganisaties) met tegengestelde belangen, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Graag specifiek de stakeholders en de tegengestelde belangen beschrijven.  

    • Kandidaat kan tenminste 5 projecten beschrijven waaruit ervaring blijkt met het leiden van projecten in de cultuursector, met meerdere stakeholders (zoals musea en erfgoedorganisaties) met tegengestelde belangen (50 punten)  

    • Kandidaat kan 3 of 4 opdrachten/projecten beschrijven waaruit ervaring blijkt met het leiden van projecten in de cultuursector, met meerdere stakeholders (zoals musea en erfgoedorganisaties) met tegengestelde belangen (25 punten)  

    • Kandidaat kan 2 of minder opdrachten/projecten beschrijven waaruit ervaring blijkt met het leiden van projecten in de cultuursector, met meerdere stakeholders (zoals musea en erfgoedorganisaties) met tegengestelde belangen (0 punten) 
      [Plaats hier de door selectiecommissie (objectief) te beoordelen selectiecriteria met bijbehorende weging. Het totaal van deze selectiecriteria bedraagt 100 punten]

  3. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

  4. Beoordeling
    Provincie Gelderland beoordeelt de cv’s van de kandidaten. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden beoordeeld op de gunningscriteria kwaliteit (wensen). De 3 kandidaten die het beste scoren op de gunningscriteria kwaliteit komen in aanmerking voor een interview. Bij gelijke score op de gunningscriteria kwaliteit is het uurtarief doorslaggevend voor de ranking.

  5. Competenties te toetsen in interview
    Tijdens het interview worden de volgende persoonlijke competenties getoetst:

    • Onderhandelingsvaardigheden: Je beschikt over goede gespreksvaardigheden en je durft de onderhandelingen scherp in te steken zodat duidelijk wordt dat de direct belanghebbenden het maximale doen om het project mogelijk te maken. Je bent in staat verschillen in standpunt of inzicht naar elkaar toe te brengen. Je probeert overeenstemming te bereiken door het effectief communiceren van je eigen standpunten en argumenten en het opsporen en benoemen van gemeenschappelijke doelen. 

    • Resultaat- en oplossingsgerichtheid: Je formuleert doelstellingen helder, concreet en meetbaar en maakt duidelijke afspraken. Je houdt zicht op de voortgang, rapporteert en informeert daarover. Je denkt vooruit. Je spant je actief in om concrete resultaten en/of doelstellingen te halen. Bij tegenslagen geef je niet op en houd je de uitgezette lijn voor ogen.  

    • Politiek-bestuurlijke sensitiviteit: Je bent je bewust van de behoeftes en belangen in het bestuurlijke krachtenveld én je eigen invloed hierop. Je weet wat er speelt, wat bestuurders drijft en je weet je effectief te manifesteren in complexe krachtenvelden. Je begrijpt de politiek-bestuurlijke belangen en maatschappelijke verhoudingen.  

    • Verbindend vermogen: Je bent in staat relaties op te bouwen, te onderhouden en diverse partijen bij elkaar te brengen en aan elkaar te verbinden om tot resultaat te komen.  

    • Samenwerkingsgerichtheid: Je levert een bijdrage aan een gezamenlijk resultaat en bent in staat om in teamverband daaraan te werken. Je raadpleegt en betrekt anderen, informeert anderen pro-actief en stemt af met anderen. Je bent sociaal en geeft ruimte aan anderen.  


      Kandidaat wordt per competentie beoordeeld. Indien kandidaat aan de competentie voldoet, krijgt kandidaat de daarvoor genoemde punten. Bij elke competentie worden de volgende beoordelingsopties aangehouden:

      • Voldoet (nagenoeg) volledig aan competentie - 10 punten

      • Voldoet voldoende aan competentie - 5 punten

      • Voldoet onvoldoende aan competentie - 0 punten

      In totaal zijn er vijf (5) competenties. Kandidaat kan op deze vraag daardoor maximaal 50 punten scoren. Kandidaat dient minimaal een score van 25 punten te behalen op alle competenties. Indien kandidaat minder dan 25 punten behaalt, zal provincie Gelderland kandidaat uitsluiten van gunning van de opdracht.

  6. Tarieven
    De overeengekomen uurtarieven staan vast voor de duur van de overeenkomst (inclusief alle verlengingen).

AANVULLENDE VOORWAARDEN / OVERIGE INFORMATIE PROVINCIE GELDERLAND

Indexering
Het door de Kandidaat aangeboden uurtarief is vast tot en met 30 juni 2026. Dit uurtarief kan eenmaal per jaar opnieuw worden vastgesteld op basis van de CBS-index: "Cao-lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020=100)" voor de bedrijfstak/branche "O-Q Overheid en zorg".

De eerste indexering is gebaseerd op het indexcijfer van april 2025 en april 2026. Daarna wordt iedere volgende indexering vastgesteld over de periode april tot april. Indexeringsverzoeken over voorgaande jaren kunnen niet met terugwerkende kracht worden ingediend en ingevoerd. De betreffende indexcijfers staan op internet:

StatLine - Cao-lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020=100) (cbs.nl)

Druk op de hierboven genoemde link en pas de gegevens aan van Bedrijfstakken/branches (SBI 2008) middels “Bedrijfstakken 1e digit (SBI 2008)” >> “Samenstelling bedrijfstakken 1e digit”. Vink daarna de categorie O-Q Overheid en zorg aan. Leverancier dient voor de indexering uit te gaan van de kolom "Cao-lonen per uur incl. bijz. beloningen" en "Cao-sector overheid" (ook aanpassen in tabel).

Leverancier dient hiertoe uiterlijk op 31 mei (voor het eerst uiterlijk op 31 mei 2026) schriftelijk een gespecificeerd en rekenkundig onderbouwd voorstel te hebben gedaan dat door Provincie Gelderland schriftelijk moet worden bekrachtigd. Na goedkeuring door Provincie Gelderland wordt het geïndexeerde uurtarief per juli daaropvolgend (voor het eerst per 1 juli 2026) toegepast.

Alle indexeringsvoorstellen dienen te worden gezonden naar het e-mailadres inhuur@gelderland.nl.

Meerdere aanbiedingen
Provincie Gelderland behoudt zich het recht voor om in geval van meerdere aanbiedingen van één en dezelfde kandidaat, ongeacht of deze van één of meerdere leverancier(s) afkomstig zijn, één of meer offerte(s) betreffende kandidaat terzijde te leggen. Alleen de offerte die als eerste is ontvangen zal dan in behandeling worden genomen.

Door provincie Gelderland worden uitsluitend offertes in behandeling genomen waarbij alle voor de beoordeling daarvan benodigde gegevens door leverancier zijn aangeleverd.

In geval van een administratief gebrek of een kennelijke vergissing met betrekking tot een eis of gunningcriterium in de offerte, behoudt de externe partij zich het recht voor om de leverancier het administratieve gebrek dan wel de kennelijke vergissing te laten herstellen binnen een termijn van 1 werkdag, te rekenen vanaf de dag van verzending van een verzoek daartoe. Indien de externe partij het gevraagde niet binnen de daartoe gestelde termijn heeft ontvangen of indien het administratieve gebrek dan wel de kennelijke vergissing naar de mening van provincie Gelderland niet door het antwoord is hersteld, wordt de offerte van de leverancier terzijde gelegd.

Gestanddoeningstermijn
Een door leverancier uitgebrachte offerte blijft tenminste 90 kalenderdagen vanaf de datum waarop deze is ontvangen, ongewijzigd en onverminderd van kracht.

Procedure
De procedure wordt uitgevoerd in twee fasen. In fase 1 worden de offertes beoordeeld op de eisen en de gunningcriteria kwaliteit. Fase 2 is de interviewfase.

Planning
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 28 mei 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 30 mei 2025 gepubliceerd op onze website.

Interviewfase
De interviews vinden plaats op woensdag 11 juni 2025. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 9 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Als kandidaat niet beschikbaar is op de aangegeven datum/data, dient kandidaat dat in het kader van de Nota van Inlichtingen of bij het indienen van zijn offerte expliciet aan te geven. Indien kandidaat conform het hiervoor gestelde heeft aangegeven niet aanwezig te kunnen zijn op de datum/data waarop het interview zal plaatsvinden, zal in onderling overleg bepaald worden, wanneer het interview met deze kandidaat wel zal kunnen plaatsvinden. In ieder geval dient het interview op een zodanige datum plaats te vinden, dat de datum waarop de werkzaamheden moeten starten niet moet worden uitgesteld.

De interviews worden uitgevoerd door minimaal 2 medewerkers van provincie Gelderland. Deze personen beoordelen elke kandidaat op gelijke wijze op basis van de genoemde competenties. De beoordeling van het interview leidt tot de ranking die bepaalt welke leverancier in aanmerking komt voor voorlopige gunning van de opdracht.

Wijze van beoordeling interview en gunningsbeslissing
De score uit de schriftelijke beoordeling maakt geen onderdeel uit van de score die leidt tot het voornemen tot gunning. Iedere bij de interviewfase betrokken leverancier begint weer bij nul en heeft in de interviewfase gelijke kansen. Uitzondering hierop is in het geval meerdere kandidaten in de interviewfase gelijk scoren, dan zal de score op de gunningscriteria kwaliteit doorslaggevend zijn voor de gunningsbeslissing. Indien ook deze score gelijk is, zal de prijs doorslaggevend zijn voor de gunningsbeslissing.

Provincie Gelderland behoudt zich het recht voor om een kandidaat tijdens het interview vragen te stellen over het voldoen aan de eisen en over de antwoorden die leverancier/kandidaat heeft gegeven op de verschillende gunningscriteria kwaliteit. Indien provincie Gelderland van mening is dat kandidaat op basis van de antwoorden op voorgenoemde vragen een vertekend beeld heeft gegeven van zijn/haar ervaring/kwaliteiten en aldus feitelijk niet aan de eisen voldoet, dan wel een zodanige lagere score op de gunningcriteria kwaliteit had moeten krijgen, dat hij/zij niet had mogen worden uitgenodigd voor de interviewfase, zal provincie Gelderland kandidaat uitsluiten van gunning van de opdracht.

Indien provincie Gelderland geen geschikte kandidaat overhoudt na afronding van de interviewfase, behoudt provincie Gelderland zich het recht voor om terug te vallen op de ranking zoals die voortkwam uit de schriftelijke beoordeling om zodoende andere kandidaten uit te nodigen voor de interviewfase. In dat geval heeft provincie Gelderland het recht maar niet de verplichting om een of meerdere andere kandidaten uit te nodigen voor een interview, die na wijziging van de ranking daarvoor in aanmerking zouden komen.

Indien in de opdracht een inhuurbehoefte van meer dan één persoon wordt gevraagd worden de best scorende kandidaten uit de interviewfase geselecteerd.

Tarieven
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12, minimaal uurtarief € 110,- per uur inclusief alle kosten, exclusief BTW en maximaal uurtarief € 130,- inclusief alle kosten, exclusief BTW. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van provincie Gelderland inzake de inlenersbeloning.

Het overeengekomen uurtarief is in euro’s, omvat alle bela stingen (maar exclusief BTW) en betreft de overeengekomen prestatie, alsmede alle overige kosten, zoals die van training of inwerking van personeel, reis- en verblijf- en voorrijkosten, administratiekosten. Eventuele verblijfskosten en de reisduur voor woon-werkverkeer komen niet voor vergoeding in aanmerking.

De externe partij brengt voor deze opdracht een fee van €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Overige Informatie

  • Door het indienen van uw offerte gaat leverancier zonder voorbehoud akkoord met de Algemene Inkoopvoorwaarden (AIV) Gelderland 2023 voor leveringen en diensten. De AIV Gelderland 2023 zijn te raadplegen op gelderland.nl/inkoopvoorwaarden.

  • Provincie Gelderland zal een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Vanuit de externe partij wordt er een VOG link verstrekt na gunning. Indien leverancier personeel ter beschikking stelt, staat leverancier in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Provincie Gelderland faciliteert aan leverancier een provinciale laptop, die eigendom is van de provincie en die ook beheerd wordt door de provincie. Dit om te voldoen aan wettelijke verplichtingen op het gebied van informatieveiligheid. Provincie Gelderland beschikt verder over voldoende kantoorvoorzieningen waar leverancier gebruik van kan maken.

  • Kandidaat is de afgelopen twee jaar niet in loondienst geweest van provincie Gelderland om een draaideurconstructie te voorkomen.

  • Bij gunning dient er een UEA formulier te worden ingevuld.

Facturatie
Er wordt geen gebruik gemaakt van de facturatiemodule van de externe partij. De factuur dient direct te worden verstuurd aan provincie Gelderland met daarop het zaaknummer en het, door provincie Gelderland op een later moment aan u toegestuurd, inkoopordernummer. De digitale factuur kan verzonden worden naar facturen@gelderland.nl.

Het factuuradres is: Provincie Gelderland, Markt 11, 6811 CG ARNHEM.

Rechtsbescherming/bezwaar tegen gunningsbeslissing
In afwijking van artikel 1.6 en artikel 11.2 van de inschrijfvoorwaarden van de externe partij geldt de volgende bepaling. Indien een leverancier zich niet kan vinden in de gunningbeslissing is hij gedurende zeven (7) kalenderdagen na dagtekening van de bekendmaking van de gunningsbeslissing in de gelegenheid deze aan te vechten door een kort geding aanhangig te maken bij de Rechtbank Gelderland. In het belang van een snelle en goede voortgang wordt u verzocht om per e-mail via inhuur@gelderland.nl provincie Gelderland tijdig op te hoogte te stellen van het aanwenden van een rechtsmiddel.

Door het uitbrengen van een offerte gaat elke Leverancier ermee akkoord dat bovengenoemde termijn van zeven (7) kalenderdagen een vervaltermijn is, en dat het niet uitbrengen van een dagvaarding binnen deze termijn in kort geding zal leiden tot niet-ontvankelijk verklaring van de Leverancier, en verval van iedere aanspraak.

Klachtenprocedure
In afwijking van artikel 9 van de inschrijfvoorwaarden van de externe partij geldt de volgende bepaling. Het is mogelijk om een klacht in te dienen per e-mail via klachtenmeldpunt@gelderland.nl. Voordat u een klacht indient moet u, indien mogelijk, eerst een vraag stellen voor de Nota van Inlichtingen. U moet duidelijk aangeven dat het een klacht betreft. De voorwaarden voor het indienen van een klacht staan aangegeven in de Klachtenregeling aanbestedingen Gelderland 2013.

Social Return
De provincie Gelderland kent een aantal organisatiedoelstellingen, één daarvan is het bijdragen aan Social Return. Social Return is een aanpak om meer werkgelegenheid te creëren voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt door middel van het opnemen van sociale voorwaarden, eisen en/of wensen in inkoop- en aanbestedingstrajecten. Op deze manier leveren opdrachtnemers een bijdrage op het gebied van werkgelegenheid en/of ontwikkeling van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Er zijn verschillende manieren om invulling te geven aan Social Return. Denk aan het bieden van werkplekken, leerbanen, werkervaringsplekken en stages. Maar ook andere vormen van Social Return zijn welkom, zoals het bieden van of bijdragen aan scholing, begeleiding, geven van gastcolleges of advies aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en/of leerlingen/studenten.

Creatieve invullingen die op een andere wijze bijdragen aan de (arbeids-)participatie en/of ontwikkeling van mensen met afstand tot de arbeidsmarkt zijn tevens mogelijk. Voorbeelden hiervan zijn Sociale inkoop (inkopen van diensten of producten bij sociale werkvoorzieningen/sociale ondernemingen) of het creëren van of bijdragen aan maatschappelijke activiteiten/sociale projecten.

De Social Return coördinator van provincie Gelderland kan u hierin verder informeren,  op weg helpen en ondersteunen. Na gunning zal de Social Return coördinator contact met u opnemen om samen te kijken naar de mogelijkheden.

CO2 resultaten
Provincie Gelderland is gecertificeerd op de CO2 prestatieladder, trede 5. In het kader van deze certificering worden CO2 resultaten gemonitord (waarvoor we de CO2 resultaten van onze leveranciers nodig hebben). Op verzoek van provincie Gelderland moet u op transparante wijze de gevraagde CO2 resultaten verstrekken met betrekking tot uw vervoersbewegingen (voor zover dit relevant is voor uw opdracht én benodigd is voor de berekening van onze CO2 resultaten). Indien u deze CO2 resultaten zelf (nog) niet monitort, moet u deze naar uw beste inschatting verstrekken. We verwachten in ieder geval dat kandidaat kan aangeven welk(e) vervoersmiddel(en) er ingezet zijn voor deze opdracht, of deze CO2 neutraal zijn (of niet) én een globale inschatting van het aantal afgelegde kilometers voor deze opdracht.

Verbod op Russische betrokkenheid
Op basis van het vijfde sanctiepakket van de Europese Unie is het provincie Gelderland niet toegestaan opdrachten te gunnen aan Russische partijen. Provincie Gelderland sluit een leverancier uit indien er sprake is van Russische betrokkenheid. Door het indienen van een offerte verklaart leverancier naar eer en geweten dat er geen sprake is en zal zijn van Russische betrokkenheid bij deze offerte én bij de uitvoering van de overeenkomst.

Leverancier verklaart in het bijzonder dat:

  1. a) Leverancier geen (rechts)persoon is met een Russische nationaliteit en deze (rechts) persoon (natuurlijke personen, bedrijven, entiteiten of organen) niet gevestigd is in Rusland;

  2. b) Leverancier geen rechtspersoon is die voor meer dan 50% eigendom is van een Russische partij zoals hierboven onder a) genoemd;

  3. c) Leverancier niet handelt in belang van of op aanwijzing van een Russische partij, zoals bedoeld onder a) en b);

Indien de opdracht aan leverancier wordt gegund, bevestigt leverancier door ondertekening van de overeenkomst dat er geen sprake is van Russische betrokkenheid in de hierboven bedoelde zin.  

Als na ontvangst van de offerte of na gunning van de opdracht uit ons eigen onderzoek blijkt dat (mogelijk) sprake is van Russische betrokkenheid bij de uitvoering van de overeenkomst, dan zal de provincie Gelderland u alsnog verzoeken ondersteunende documentatie te overleggen voor uw standpunt dat géén sprake is van Russische betrokkenheid bij uw onderneming.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 4 juni 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur