Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

IT-projectmanager (2x)

Markt 11, 6811 CG Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 105,00 32 - 36 uur Gelderland

Begindatum:

4 jul 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

32 - 36 uur

Publicatiedatum:

7 mei 2022

Ruim 1600 medewerkers werken op diverse beleidsterreinen samen aan een beter en mooier Gelderland voor bijna twee miljoen inwoners. De grootste provincie van Nederland is als overheidsorganisatie en als werkgever sterk in ontwikkeling. Er komen veel en belangrijke ontwikkelingen op de provincie af die veelal verbonden zijn met digitalisering en de informatiesamenleving. Wetgeving die een digitaliseringsopdracht voor de provincie tot gevolg heeft, aangepaste werkprocessen, toenemende (keten-)samenwerking met partners, inwoners en organisaties uit de provincie die allen van ons verwachten dat we onze diensten digitaal aanbieden. Ook de invloed van nieuwe technologie en data op ons werk bij de provincie wordt met de dag groter.

De afdeling Informatievoorziening en Automatisering (I&A) van de provincie Gelderland is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het provinciale ICT-beleid. De afdeling zorgt ervoor dat elke medewerker van de provincie zich met behulp van ICT-middelen onbelemmerd kan richten op de uitvoering van zijn of haar kerntaak en ondersteunt de organisatie bij het (her)inrichten van hun processen bij digitaliseringsvraagstukken. Vanuit het team Projecten van de afdeling I&A worden projectmanagers ingezet op diverse projecten met één of meerdere ICT-componenten binnen de provincie Gelderland.

Wegens aflopende contracten van 2 ingehuurde IT-projectmanagers wil de provincie nog tijdelijk 2 IT-projectmanagers inhuren. Tegelijkertijd start de provincie met de werving en selectie van 2 IT-projectmanagers in vaste dienst. De inhuur is bedoeld om de periode tot de start van de  IT-projectmanagers in vaste dienst te overbruggen.

De projectenportfolio van I&A bestaat uit verschillende projecten, waaronder de implementatie van nieuwe systemen voor wegonderhoud en voor het afhandelen van klantcontacten, een optimalisatieproject voor de financiële administratie en een project voor het uitfaseren/vervangen van Oracle-applicaties. Het takenpakket van de IT-projectmanager bestaat onder andere uit:

  • Het onder architectuur uitvoeren van projecten conform de methodiek van de provincie (gebaseerd op de Prince2 projectmanagementmethodiek en de Agile projectaanpak);
  • Het afstemmen met opdrachtgever, business projectmanager en overige stakeholders over de project-inrichting en uitvoering;
  • Het formeren en leiden van het projectteam, bestaande uit I&A-medewerkers, aangevuld met medewerkers uit de betrokken afdelingen;
  • Het schrijven en onderhouden van diverse projectdeliverables, waaronder een PID, een PVA en een risico- en issuedossier en het op orde houden van het projectdossier;
  • Sturen op voortgang en risico’s en een goede communicatie tussen alle stakeholders;
  • Verantwoordelijk voor de uitvoering van de opdracht en de oplevering van het resultaat.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.