Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Trainee Functioneel Beheerder Telefonie en Key2Financien

Gemeente Wageningen

Markt 22, 6701 CZ Wageningen, Nederland

Sluit over 9 dagen
65 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

1 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als Trainee Functioneel Beheerder Telefonie en Key2Financien binnen de gemeente ben je verantwoordelijk voor het beheer, de continuiteit en de doorontwikkeling van twee cruciale voorzieningen: de gemeentelijke telefonieomgeving en daarmee de bereikbaarheid en het financiele systeem Key2Financien (Centric). Je bent de verbindende factor tussen gebruikers, ICT, leveranciers en beleidsafdelingen en zorgt ervoor dat de systemen optimaal bijdragen aan de dienstverlening aan inwoners, bedrijven en interne organisatie.

Kerntaken en verantwoordelijkheden

  • Fungeren als aanspreekpunt voor gebruikers en collegas op het gebied van telefonie en Key2Financien.
  • Beheren en optimaliseren van het gebruik van Key2Financien, inclusief autorisatiebeheer, rapportages en koppelingen met andere gemeentelijke systemen.
  • Coordineren van aanpassingen in de telefonieomgeving (o.a. VoIP, vast/mobiel integratie, KCC-functionaliteiten).
  • Toetsen en implementeren van software-updates en releases.
  • Testen van nieuwe functionaliteiten en begeleiden van gebruikers bij veranderingen.
  • Registreren, analyseren en afhandelen van incidenten en wijzigingsverzoeken.
  • Onderhouden van contacten met leveranciers, collegas van ICT, financien en externe partijen.
  • Bijdragen aan gemeentebrede projecten op het gebied van digitalisering en procesverbetering.
  • Opstellen en actualiseren van gebruikershandleidingen en instructiemateriaal.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een afgeronde hbo-opleiding, Business en IT-management;
  • De kandidaat behaalt bij de aanbiedende organisatie de volgende certificaten: Agile Scrum, MOS Outlook, MOS Excel, Azure Fundamentals, ITIL en BiSL (benoem duidelijk in het cv)
  • Een maximum uurtarief van 65,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en Flextender fee.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met het uitvoeren van analyses (40 punten);
  • Aantoonbare ervaring met het beheren van informatiesystemen zoals Key2financien of Mendix (40 punten);
  • Aantoonbare ervaring met digitalisering en procesverbetering (20 punten).

Competenties

  • Samenwerken
  • Leergierig
  • Proactief

Organisatie en team

Wageningen is al jarenlang een van de beste overheidsorganisaties! Wageningen is de stad van de vrijheid met een sociaal gezicht en trotse inwoners. Typerend voor de werkcultuur is het eigenzinnige karakter en het werken vanuit het hart. Wageningen bied je een omgeving waar je je werk met plezier kunt doen. Binnen de organisatie wordt veel gedaan aan vitaliteit en duurzaamheid. Bij ons krijg je de ruimte om je werk op jouw manier in te vullen. Of je nu nieuwe ideeen hebt voor een duurzamer beheer van de buitenruimte, of actief mee wilt denken over hoe we onze wijken nog mooier maken: jouw bijdrage doet ertoe. Kom werken in Wageningen, waar vrijheid en betrokkenheid samenkomen.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 11 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 10 juli 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 8 juli 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 9 juli gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 10 juli 2025, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.

CV-eisen: Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen: De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr. Hybride werken is mogelijk: in overleg.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur