Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Secretaresse

Wal 28, 5611 GG Eindhoven, Nederland

Sluit over 10 dagen
80 32 Noord-Brabant

Begindatum:

3 aug 2025

Einddatum:

28 feb 2026

Uren per week:

28 - 36

Publicatiedatum:

11 jul 2025

Omschrijving

Opdrachtomschrijving Ben jij een proactieve secretaresse die van aanpakken weet en altijd een stap vooruit denkt? Word jij enthousiast van een afwisselende rol waarin je bijdraagt aan een soepel lopende werkdag voor collegas en een goed georganiseerde werkomgeving? Dan is de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) op zoek naar jou! Deze inhuuropdracht wordt opnieuw uitgezet in verband met geen succesvolle plaatsing uit de eerdere aanbesteding. Wat doet de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB)?De ODZOB is een van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. De Omgevingsdiensten zijn opgericht in 2013 o.a. naar aanleiding van de vuurwerkramp in Enschede, de brand in het Hemeltje in Volendam en de ramp in Moerdijk. Het organiseren van de vergunningverlening, het toezicht en de handhaving op het gebied van omgevingsrecht moest slimmer. Onze opgave is dan ook het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door in balans, samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant hier aan te werken.

Wat ga je doen? Als secretaresse ben je een onmisbare schakel in de dagelijkse ondersteuning van ons managementteam. Samen met je collegas ondersteun je twee directieleden en zeven clustermanagers. Je plant en coordineert interne en externe vergaderingen en beheert de praktische zaken rondom deze bijeenkomsten. Daarnaast bewaak je de afhandeling van meldingen, klachten en afspraken. Je organiseert bijeenkomsten, ontvangt gasten en onderhoudt contact met externe relaties. Naast je secretariele taken pak je ook diverse facilitaire werkzaamheden op. Denk hierbij aan het signaleren en opvolgen van facilitaire meldingen, het contact met leveranciers en het meedenken over de inrichting en het functioneren van de werkomgeving. Dankzij jouw inzet en overzicht verlopen zowel de administratieve als facilitaire processen soepel en efficient.

Eisen

  • mbo+ werk- en denkniveau;
  • kennis van en ervaring met programmas zoals MS Office (waaronder Outlook, Teams, Word, Excel en SharePoint);
  • sterke sociale vaardigheden en een klantgerichte houding;
  • een proactieve en flexibele instelling;
  • het vermogen om goed samen te werken binnen een team;
  • stressbestendigheid en een hands-on mentaliteit.
  • Minimaal 2-3 jaar ervaring in als secretaresse of in een soortgelijke rol en bij voorkeur in een bestuurlijke omgeving.

Wensen en competenties

Wensen

  • Je houdt van structuur, werkt nauwkeurig en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
  • Met jouw servicegerichte instelling ontzorg je collegas en draag je bij aan een prettige, goed georganiseerde werkomgeving.
  • Je schakelt snel, werkt graag samen en behoudt ook onder druk het overzicht.

Organisatie en team

Wat doet de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB)?De ODZOB is een van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. De Omgevingsdiensten zijn opgericht in 2013 o.a. naar aanleiding van de vuurwerkramp in Enschede, de brand in het Hemeltje in Volendam en de ramp in Moerdijk. Het organiseren van de vergunningverlening, het toezicht en de handhaving op het gebied van omgevingsrecht moest slimmer. Onze opgave is dan ook het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door in balans, samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant hier aan te werken.

Als secretaresse ben je een onmisbare schakel in de dagelijkse ondersteuning van ons managementteam. Samen met je collegas ondersteun je twee directieleden en zeven clustermanagers.

Gespreksinformatie

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Toelichting op rooster 28-36 uur per week bespreekbaar. Graag aangeven hoeveel uur de kandidaat beschikbaar is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur