Jacob Obrechtlaan 4, 4611 AR Bergen op Zoom, Nederland
Begindatum:
21 jul 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
24 - 28Publicatiedatum:
10 jul 2025Je voert voor een deel van de organisatie de gehele personeels- en salarisadministratie;
Je verzorgt de correspondentie op het gebied van arbeidsvoorwaarden. Hierbij pas je de arbeidsvoorwaardenregeling toe en geef je hierover (indien nodig) voorlichting aan medewerkers en leidinggevenden;
Je verzorgt de verzuimregistratie;
Je ondersteunt bij werkzaamheden rondom de inhuurdesk en werving en selectie;
Je beantwoord vragen van manager en medewerkers over arbeidsvoorwaarden en administratieve processen;
Je bewaakt planningen en afspraken over personele aangelegenheden;
Je levert een bijdrage aan de projecten waaronder de invoering van Youforce en het verder digitaliseren en verbeteren van werkprocessen.
Je hebt minimeel 3 jaar ervaring met de personeels- en salarisadministratie en een relevante opleiding, mimimaal Praktijkdiploma Loonadministratie;
Ervaring met ons huidige systeem ADP Workforce is een must;
Ervaring met ons huidige systeem Youforce is een pré;
Je hebt aantoonbare ervaring met het zorgvuldig opstellen van correspondentie inzake arbeidsvoorwaarden en je hebt kennis van en ervaring met het uitleggen en toepassen van cao’s en wetgeving, bij voorkeur de cao Gemeenten;
Je bent communicatief vaardig en kan managers en medewerkers goed te woord staan en vragen beantwoorden en van nature kan je structuur aanbrengen en houden in je werk;
Jouw persoonlijke kwaliteiten zijn verder: nauwkeurigheid, samenwerken en het goed om kunnen gaan met deadlines.
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er.
Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt
U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
De aangeboden kandidaat heeft minstens 3 jaar ervaring met speciek personeels- en salarisadministratie
Je hebt aantoonbare ervaring met het zorgvuldig opstellen van correspondentie inzake arbeidsvoorwaarden en je hebt kennis van en ervaring met het uitleggen en toepassen van caos en wetgeving, bij voorkeur de cao Gemeenten;
De aangeboden kandidaat kan uiterlijk per 21 juli 2025 starten voor minimaal 24-28 uur per week.
Het uurtarief is maximaal 75 (+/- 10 %)
De aangeboden kandidaat heeft recente kennis en ervaring met correspondentie inzake arbeidsvoorwaarden.
De aangeboden kandidaat heeft recente kennis en ervaring met ADP workforce.
De aangeboden kandidaat heeft recente kennis en ervaring met Youforce.
De aangeboden heeft recente kennis en ervaring met de CAO gemeenten.
De aangeboden kandidaat heeft recente kennis en ervaring met een zelfde soort functie bij een gemeente.
De kandidaten met de hoogste score van de gunningscriteria kunnen worden uitgenodigd voor een gesprek. Tijdens dit gesprek wordt gekeken of het CV van de kandidaat aansluit op de door ons gestelde criteria voor deze vacature.
Uit het gesprek blijkt (of wordt getoetst door bv casussen) of de in de vacature gevraagde competenties (eventueel benoemen) aantoonbaar zijn door het geven van voorbeelden.
Over de gemeente Bergen op ZoomMet 68.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.
Ons doel is om bij te dragen aan een wendbare en effectieve organisatie en het invullen van goed werkgeverschap. Hiervoor ontwikkelen wij beleid, instrumenten en kaders. Wij adviseren en ondersteunen directie, management en medewerkers op een passende en zorgvuldige manier. Hierbij werken wij nauw samen met andere vakdisciplines en het management. De vakgroep bestaat uit adviseurs, specialisten, administrateurs en ondersteunend medewerkers (ruim 22 medewerkers). Dit jaar heeft het team een aantal uitdagende projecten, waaronder de invoering van een nieuw Personeels-Informatiesysteem (Youforce) en de doorontwikkeling van het team en onze dienstverlening. Vanwege extra drukte door deze projecten enerzijds, en vanwege vertrek van een collega en zwangerschapsverlof van een andere collegas, zijn we op zoek naar tijdelijke versterking van ons team met twee parttime medewerkers HR en Salarisadministratie.