Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Secretaresse (ca. 750 uur)

Johan de Wittstraat 140, 3311 KJ Dordrecht, Nederland

Sluit over 14 dagen
50 Zuid-Holland

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

4 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Zorg jij voor structuur en overzicht in een dynamische werkomgeving? In deze ondersteunende rol ben jij de verbindende schakel tussen interne teams en externe partners. Met jouw organisatievermogen en oog voor detail zorg je dat alles soepel verloopt, van agendabeheer tot evenementenplanning. Kom jij ons secretariaat versterken? Wij Demi, Judy en Ria vormen samen een enthousiast en goed op elkaar ingespeeld secretariaatsteam binnen OZHZ. Een van ons is met zwangerschapsverlof, en daarom zijn we per direct op zoek naar een leuke, leergierige en betrokken collega die ons team komt versterken. Het werk is dynamisch, geen dag is hetzelfde. We zijn een gezellige club, maar ook een geoliede machine die houdt van aanpakken. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Zin in een tijdelijke uitstap naar een ander team? Vind je het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, afwisselend werk te doen en misschien zelfs wat kennis mee te brengen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als secretaresse ben je verantwoordelijk voor het agendabeheer van de unitmanagers binnen onze organisatie. Je zorgt voor een duidelijke afstemming met externe partners en opdrachtgevers, vooral bij complexe agendaverzoeken. Wanneer er een organisatie van een evenement of bijeenkomst nodig is, regel jij dit tot in de puntjes. Daarnaast voer je diverse administratieve taken uit, de werkzaamheden worden digitaal uitgevoerd met onze backoffice-applicaties. Het is zeer belangrijk om te kunnen werken in teamverband. Er wordt gewerkt in een klein hecht team waarbij een open communciatie en goede overdracht essentieel zijn. Verder ga je als secretaresse aan de slag met:

  • Secretarieel ondersteunen van de units Toezicht en Handhaving en unit Groen, Bodem en Opsporing;
  • Ondersteunen van de unitmanagers Toezicht en Handhaving en unit Groen, Bodem en Opsporing.

Eisen

  • Vrijdagmorgen aanwezig/beschikbaar zijn is een must;

Wensen en competenties

Wensen

  • Zin in een tijdelijke uitstap naar een ander team?
  • Vind je het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, afwisselend werk te doen en misschien zelfs wat kennis mee te brengen?

Organisatie en team

Waar kom je te werken? Bedrijven, woonwijken, openbare gebouwen en natuurgebieden: dat is het werkveld van de specialisten van OZHZ. De inwoners en ondernemers in Zuid-Holland Zuid kunnen op ons rekenen. Met advies, vergunningverlening, toezicht en handhaving dragen wij bij aan een goede omgeving om in te wonen, te werken en te recreeren. Met ongeveer 250 medewerkers hebben wij veel expertise in huis en verbinden we kennis en ervaring in de regio. Al het werk dat wij uitvoeren, doen we in opdracht van en samen met de gemeenten en de provincie. Ons kantoor vind je op loopafstand van het Centraal Station in Dordrecht

Wij Demi, Judy en Ria vormen samen een enthousiast en goed op elkaar ingespeeld secretariaatsteam binnen OZHZ. Een van ons is met zwangerschapsverlof, en daarom zijn we per direct op zoek naar een leuke, leergierige en betrokken collega die ons team komt versterken.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Een baan voor 24-32 uur per week

Aantal uur: Ca 750 uur bij 36 uur per week

Inzet per begin augustus 2025 tot eind december 2025 (ter vervanging van zwangerschapsverlof)

Optie tot verlengen mogelijk: ja (indien situatie hier om vraagt)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur