J.S. de Jongplein 2, 4001 WG Tiel, Nederland
Begindatum:
18 aug 2025Einddatum:
18 aug 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
30 jul 2025Je zorgt ervoor dat er in plannen voor de fysieke leefomgeving op een verantwoorde manier rekening wordt gehouden met het aspect bodem. Je verstrekt bodem- en ondergrondinformatie. Je beoordeeld meldingen voor het toepassen van grond of baggerspecie en/of bouwstoffen op of in de landbodem, voor het opslaan ervan en voor het graven in de bodem.
Op het gebied van data(beheer) en GEO-informatie zie jij, op basis van vakinhoudelijke ervaring en informatie kansen voor verbetering, creëert draagvlak hiervoor en voert deze door;
Je ondersteunt collega’s met het maken van analyses en onderzoek;
Je levert je een bijdrage aan de kwaliteit van de producten die door de ODR worden geleverd en je onderneemt op dit vlak ook initiatieven.
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een omgevingsdienst;
Aantoonbare werkervaring met de administratieve verwerking van bodemonderzoeken en saneringen.
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de administratieve verwerking van bodemonderzoeken en saneringen (40 punten);
Aantoonbaar in het bezit van een geldig Rijbewijs B (Benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Flextender (30 punten);
a. Meer dan € 75,- (0 punten);
b. Tussen € 70,- en € 75,- (10 punten);
c. Tussen € 65,- en € 70,- (20 punten);
d. Tot € 65,- (30 punten).
Competenties
Sociaal;
Leergierig;
Stressbestendig;
Zelfstandig.
Bij ODR zet jij je samen met ruim 200 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving in regio Rivierenland. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.
Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten. Er is een goede, informele werksfeer en volop ruimte voor ontwikkeling en groei.
De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Maximaal tarief €75,00. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).