Kolkstraat 27, 3861 AK Nijkerk, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Uren per week:
32 tot 36Publicatiedatum:
17 sept 2022Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.
Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.
Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.
Opdracht
Tijdelijke invulling van openstaande vaste vacature.
Werkzaamheden:
De ontwikkeling van visie en het (strategisch) beleid op het gebied van Ruimte Ordening, Landschap en Landbouw en het voeren van regie op de uitvoering hiervan;
De verbinding met de regio Food Valley o.a. voor stikstof, bodem en water en RPLG;
Een eerste aanspreekpunt voor belangenorganisaties;
Het leggen van dwarsverbanden met andere vormen van ruimte-vragers in het landelijke gebied;
Aanboren van subsidiestromen en de bijbehorende werkzaamheden te begeleiden;
Het maken van de relatie tussen ruimtelijke ordening, landschap, landbouw en de ontwikkelingen in het landelijke gebied zoals de landbouwtransitie, de energietransitie, infrastructuur, klimaatbestendigheid en vitaliteit.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Strategisch-/beleidsadviseur;
2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van Ruimtelijke ordening, landschap of planologie;
3. Maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw, inclusief Fee Flextender en reiskosten woon- werkverkeer;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met het implementeren van regionaal beleid naar gemeentelijk beleid en het opstellen hiervan; (40 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het bestuurlijke processen, opstellen van visie stukken en het uitwerken en implementeren van beleidsstukken binnen de gemeentelijke overheid (benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);
6. Beschikbaar per direct of uiterlijk 17 oktober 2022 (25 punten).
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 3 oktober 2022 van 13:00 uur tot 15:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 30september 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.