Duo opdracht Beleid- en Beheermedewerker Groen

Kerkstraat 45, 5331 CB Kerkdriel, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 2 x 18 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

18 - 36

Publicatiedatum:

1 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Functie: Duo opdracht Beleid- en Beheermedewerker Groen

  • Het gaat om een duo opdracht voor beleid en beheer groen (2 x 18 uur).

  • Het duo dient aangeboden te worden in 1 inschrijving en er dient duidelijk omschreven te zijn wie welke functie zal bekleden.

  • Aangeboden voor 1 gemiddeld uurtarief voor beide kandidaten.


Werkzaamheden:

Beleid:
Het opstellen van een groenbeleidsplan, wat in september afgerond moet zijn. Hiervoor zijn enkele bouwstenen voorhanden, maar er moet nog wel een compleet plan opgesteld worden. Dit moet met prioriteit gebeuren. Overige beleidstaken en advisering.

Beheer:
De overige meer operationele taken die aandacht dienen te krijgen: meldingen (zaaksysteem), klachten, directievoering, toezicht, contract, aansturing aannemer, beplantingsplan, et cetera. Dit zijn reguliere taken die niet stil mogen vallen.

Eisen

  1. Laptop BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen materialen;

  2. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsmedewerker groen en medewerker beheer.

Wensen en competenties

Wensen

  1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsmedewerker groen en medewerker beheer (40 punten);

  2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau voor de beleidsmedewerker en aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau voor de beheer medewerker (30 punten);

  3. Aantoonbare kennis van en werkervaring met relevante wet- en regelgeving, het opstellen van beleidsplannen, zoals in de richting van groen, natuur, landschap, ecologie. (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);

  4. Aantoonbare kennis van de gemeente Maasdriel met betrekking tot groen (Benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).

Competenties

  • Afhankelijk van beleid/beheer analytisch vermogen, communicatief, samenwerkend en kan hoofdzaken van bijzaken onderscheiden en is flexibel en stressbestendig.

  • Je vindt het vanzelfsprekend om in een team te werken en je vind burgerparticipatie belangrijk.

  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden: lef, samen en trots.

  • Je kan anderen enthousiasmeren en draagt bij aaneen mooie groene omgeving in de Gemeente Maasdriel.

Organisatie en team

De gemeente Maasdriel (ca. 26.000 inwoners) ligt in het prachtige rivierenlandschap van de Bommelerwaard. Door de centrale ligging in Nederland, aan de A2, het spoor en de rivieren de Maas en de Waal, biedt Maasdriel vele mogelijkheden. Maasdriel bestaat uit 11 karakteristieke dorpen, met ieder hun eigen dynamiek. Onze kernwaarden zijn Lef, Samen en Trots.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 9 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 1 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 2

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee

De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: bij voorkeur in huis maar is flexibel af te stemmen.
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 9 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 1 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Deze dient voor de start van de opdracht aanwezig te zijn. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD 

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Maasdriel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Maasdriel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Maasdriel merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur