Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Nederland
Begindatum:
3 okt 2022Einddatum:
2 okt 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
23 sept 2022Inhuuropdracht
Functie/Opdracht: SAP CRM consultant
Locatie: Thuiswerkplek/Utrecht
Startdatum: ZSM
Einddatum: 1 jaar
Optie op verlenging: Ja
Uren per week: 36 uur
Uiterlijk aanbieden voor: 29 september 12.00
Selectiegesprekken zijn op: 5 oktober (indien je die dag niet (of deels niet) kunt, geef dit aan tijdens aanbieden)
Maximum tarief: 95,00
___________________________________________________________________________________________
Zo werkt het
Streef jij als SAP applicatie consultant naar optimale dienstverlening? Krijg jij energie van het in contact staan met mensen? Lees dan snel verder!
Jouw werk heeft impact op miljoenen reizigers.
Jij bent de spin in het web en legt verbinding tussen de gebruikersafdeling binnen de NS en ons team.
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de klantenservice applicaties.
Dit ga je doen als SAP Applicatie consultant
Je gaat als SAP applicatie consultant aan de slag in het Backend team van Resultaatcluster Abonnementen. Dit team is verantwoordelijk voor ontwikkeling, beheer en instandhouding van abonnementen proposities gericht op de consumentenmarkt. Het team zorgt dat systemen ‘up en running’ blijven voor de gebruikers maar daarnaast ook meegaan in de laatste ontwikkelingen en innovaties. Jouw werk heeft impact binnen het team maar jouw werkzaamheden raken ook andere stakeholders zoals NS Klantenservice en andere collega's binnen de Order-2-Cash keten. Dankzij jouw functionele kennis, focus en teamspirit ben jij van onschatbare waarde. Concreet ga je de volgende werkzaamheden oppakken:
Je zorgt met het team voor onderhoud van verschillende applicaties, hierbij lever je een inhoudelijke bijdrage aan het uitwerken en specificeren van user stories om zo de beheerlast te verlagen;
Je bent eerste verantwoordelijke voor het oppakken van incidenten en gebruikersvragen en bewaakt hiermee de SLA's voor het team;
Je brengt orde aan in de verschillende (beheer)vragen die afkomen op het team.
Bij refinements van nieuwe features borg jij de beheerbaarheid van de op te leveren software;
Je analyseert applicatie gerelateerde vragen van gebruikers aangaande problemen, gebruik en functionaliteit en signaleert hierin veelvoorkomende issues.
Je draagt zorg voor de implementatie van wijzigingen inclusief het aanpassen van helpdeskdocumentatie, communicatie met eindgebruikers en overdracht van kennis naar de gebruikersorganisatie;
Hier ga je werken
Je gaat werken bij het organisatieonderdeel ComIT, waar Commercie en IT op een agile wijze hand in hand samenwerken. Hierin maak je onderdeel uit van een team binnen één van de 8 clusters binnen de ComIT organisatie. Bij ComIT streven we naar excellent presteren en wendbaarheid: continu leren, ontwikkelen en verbeteren door zowel ComIT als de medewerkers die er werken. Op deze manier werken we in een voortdurend veranderende omgeving aan de steeds veranderende behoeftes van onze reizigers.
We zien graag het volgende gedrag en vaardigheden:
Hbo werk- en denkniveau
3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
Je hebt ervaring met Agile werken en bij voorkeur gecertificeerd (PSMI)
Je hebt tenminste 2 jaar ervaring met SAP (CRM)
Een leergierige houding, waarmee je nieuwe kennis snel eigen maakt en meegaat in ontwikkelingen
Je maakt graag impact met jouw werk en bent analytisch en communicatief sterk
Je bent analytisch, proactief, flexibel en kwaliteitsgericht.
Je toont belangstelling en begrip voor anderen, je bent een teamspeler, raadpleegt anderen en communiceert proactief met gebruikers;
Inlevingsvermogen, omdat je in staat moet zijn mee te denken bij organisatieveranderingen.
Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie in het Nederlands;
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.