Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland
Begindatum:
16 jun 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
24 mei 2025Omschrijving van de opdracht
Je gaat met inwoners en bedrijven in gesprek over ruimtelijke plannen.
Je behandelt ruimtelijke initiatieven en BOPA's
Je zorgt dat het kostenverhaal (Anterieure Overeenkomst) wordt geregeld.
Je maakt gebruikt van de intaketafel & omgevingstafel en begeleidt de participatie.
Je bent betrokken bij het realiseren van de openbare ruimte, als dit onderdeel is van een ruimtelijke plan.
Je realiseert het project binnen de gestelde criteria: geld, kwaliteit, tijd en de daarvoor aangewezen juridische en beleidskaders.
Je adviseert en rapporteert over de voortgang van het project aan de leiding en het bestuur.
Kandidaat omschrijving
Je beheerst het RO-vak en hebt affiniteit met procesgericht werken.
Je bent het aanspreekpunt voor de initiatiefnemer, bestuur en inwoners, iemand die de regie pakt, samenwerkt met adviseurs en verantwoordelijkheid neemt.
Je bent resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen.
Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat het bestuur te adviseren.
Je stuurt op een goede dienstverlening, financieel haalbaar project en korte doorlooptijden.
Je bent klantvriendelijk en kunt omgaan met conflictsituaties.
Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.
Vaste overlegmomenten
Let op we hebben we vaste overlegmomenten: maandagmiddag overlegmoment met portefeuillehouder, dinsdagmorgen intake & omgevingstafel, donderdag spreekuur ruimtelijke initiatieven (benen op tafel gesprek) werkverdeling en soms in de avond presentatie/ ondersteuning portefeuillehouder in de gemeenteraad.
CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht die de volgende componenten bevat: personalia van de kandidaat, de meest relevante werkervaring van de kandidaat in chronologische volgorde, informatie over opleidingen (bij afgerond dit graag vermelden), relevante behaalde certificaten en vaardigheden relevant voor de functie. Deze dient in het Nederlands geschreven te zijn en in een Word of pdf-format te worden aangeleverd. Wij hanteren een cv-format van maximaal 3 pagina’s A4.
Eisen
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren of in loondienst te zijn via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient
Trainee, starter of overstapper niet aanbieden
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten)
Wensen
Kandidaat woont het volgende aantal kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):
0 - 15 km (2 Punten) 15 - 30 km (1 Punten) 30+ km (0 Punten)
opleiding/ diploma: Minimaal een bachelor bij voorkeur met planologische specialisatie
Bachelor of master diploma met planologische specialisatie (10 Punten) Bachelor of master diploma niet zijnde planologische specialisatie of anders (3 Punten) Geen bachelor (0 Punten)
Aanvullende opleidingen om de kennis van het RO-vak en regisseur-schap aan te tonen
5 punten
Relevante werkervaring als projectleider/regisseur particuliere ruimtelijke plannen, zoals omschreven in de werkzaamheden
meer dan 5 jaar (20 Punten) 3 tot 5 jaar (15 Punten) minder dan 3 jaar (0 Punten)
Recente relevante werkervaring als projectleider/regisseur in de regio
Ja, afgelopen jaar (5 Punten) Ja, maar langer dan 1 jaar geleden (3 Punten) Nee (0 Punten)
Het cv is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent)
Minimaal 2 referenties (2 Punten) 1 referentie (1 Punten) Geen referenties (0 Punten)
De gespreken vinden plaats op dinsdagmiddag 10 juni. Hier graag rekening mee houden.
2 punten
De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever samen met de kennis en ervaringen.
Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.
Je beheerst het RO-vak en hebt affiniteit met procesgericht werken.
Je bent een goed aanspreekpunt voor de initiatiefnemer, bestuur en inwoners, iemand die de regie pakt, samenwerkt met adviseurs en verantwoordelijkheid neemt.
Je bent resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen.
Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat het bestuur te adviseren.
Je stuurt op een goede dienstverlening, financieel haalbaar project en korte doorlooptijden.
Je bent klantvriendelijk en kunt omgaan met conflictsituaties.
Keuzemogelijkheden:
Uitstekend (40 Punten)
Goed (30 Punten)
Voldoende (20 Punten)
Matig (10 Punten)
Onvoldoende (0 Punten)
Prijsscore = (laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
57 punten
Aanvullende informatie
De gespreken vinden plaats op dinsdagmiddag 10 juni. Hier graag rekening mee houden.
Wat langere doorlooptijd gelet op de feest- en vrije dagen
Toelichting op uur per week
Gevraagd is 36 uur voor een ervaren projectleider/ Regisseur. 2e voorkeur, als het niet anders kan een persoon met minder ervaring. Geen of weinig ervaring of trainee is niet bespreekbaar. - De wens is z.s.m. starten. Er is begrip voor een iets latere startdatum.
Werkdagen in overleg. Let op we hebben we vaste overlegmomenten:
Maandagmiddag overlegmoment met portefeuillehouder;
Dinsdagmorgen intake & omgevingstafel en werkverdeling en soms in de avond presentatie/ ondersteuning portefeuillehouder in de gemeenteraad;
Donderdag op een benen op tafelgesprek met initiatiefnemers.