Projectleider/regisseur van particulieren ruimtelijke plannen

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 36 Zuid-Holland

Begindatum:

16 jun 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht

  • Je gaat met inwoners en bedrijven in gesprek over ruimtelijke plannen.

  • Je behandelt ruimtelijke initiatieven en BOPA's  

  • Je zorgt dat het kostenverhaal (Anterieure Overeenkomst) wordt geregeld.

  • Je maakt gebruikt van de intaketafel & omgevingstafel en begeleidt de participatie.

  • Je bent betrokken bij het realiseren van de openbare ruimte, als dit onderdeel is van een ruimtelijke plan.

  • Je realiseert het project binnen de gestelde criteria: geld, kwaliteit, tijd en de daarvoor aangewezen juridische en beleidskaders.

  • Je adviseert en rapporteert over de voortgang van het project aan de leiding en het bestuur.


Kandidaat omschrijving

  • Je beheerst het RO-vak en hebt affiniteit met procesgericht werken.

  • Je bent het aanspreekpunt voor de initiatiefnemer, bestuur en inwoners, iemand die de regie pakt, samenwerkt met adviseurs en verantwoordelijkheid neemt.

  • Je bent resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen.

  • Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat het bestuur te adviseren.

  • Je stuurt op een goede dienstverlening, financieel haalbaar project en korte doorlooptijden.

  • Je bent klantvriendelijk en kunt omgaan met conflictsituaties.

  • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

Vaste overlegmomenten
Let op we hebben we vaste overlegmomenten: maandagmiddag overlegmoment met portefeuillehouder, dinsdagmorgen intake & omgevingstafel, donderdag spreekuur ruimtelijke initiatieven (benen op tafel gesprek) werkverdeling en soms in de avond presentatie/ ondersteuning portefeuillehouder in de gemeenteraad.

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht die de volgende componenten bevat: personalia van de kandidaat, de meest relevante werkervaring van de kandidaat in chronologische volgorde, informatie over opleidingen (bij afgerond dit graag vermelden), relevante behaalde certificaten en vaardigheden relevant voor de functie. Deze dient in het Nederlands geschreven te zijn en in een Word of pdf-format te worden aangeleverd. Wij hanteren een cv-format van maximaal 3 pagina’s A4.

Eisen

  1. De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren of in loondienst te zijn via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient

  2. Trainee, starter of overstapper niet aanbieden

  3. Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten)

Wensen

  1. Kandidaat woont het volgende aantal kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):

    • 0 - 15 km (2 Punten) 15 - 30 km (1 Punten) 30+ km (0 Punten)

  2. opleiding/ diploma: Minimaal een bachelor bij voorkeur met planologische specialisatie

    • Bachelor of master diploma met planologische specialisatie (10 Punten) Bachelor of master diploma niet zijnde planologische specialisatie of anders (3 Punten) Geen bachelor (0 Punten)

  3. Aanvullende opleidingen om de kennis van het RO-vak en regisseur-schap aan te tonen
    5 punten

  4. Relevante werkervaring als projectleider/regisseur particuliere ruimtelijke plannen, zoals omschreven in de werkzaamheden

    • meer dan 5 jaar (20 Punten) 3 tot 5 jaar (15 Punten) minder dan 3 jaar (0 Punten)

  5. Recente relevante werkervaring als projectleider/regisseur in de regio

    • Ja, afgelopen jaar (5 Punten) Ja, maar langer dan 1 jaar geleden (3 Punten) Nee (0 Punten)

  6. Het cv is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent)

    • Minimaal 2 referenties (2 Punten) 1 referentie (1 Punten) Geen referenties (0 Punten)

  7. De gespreken vinden plaats op dinsdagmiddag 10 juni. Hier graag rekening mee houden.
    2 punten

  8. De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever samen met de kennis en ervaringen.
    Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

    • Je beheerst het RO-vak en hebt affiniteit met procesgericht werken.

    • Je bent een goed aanspreekpunt voor de initiatiefnemer, bestuur en inwoners, iemand die de regie pakt, samenwerkt met adviseurs en verantwoordelijkheid neemt.

    • Je bent resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen.

    • Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat het bestuur te adviseren.

    • Je stuurt op een goede dienstverlening, financieel haalbaar project en korte doorlooptijden.

    • Je bent klantvriendelijk en kunt omgaan met conflictsituaties.

      Keuzemogelijkheden:

      • Uitstekend (40 Punten)

      • Goed (30 Punten)

      • Voldoende (20 Punten)

      • Matig (10 Punten)

      • Onvoldoende (0 Punten)

  9. Prijsscore = (laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    57 punten

Aanvullende informatie

  • De gespreken vinden plaats op dinsdagmiddag 10 juni. Hier graag rekening mee houden.
    Wat langere doorlooptijd gelet op de feest- en vrije dagen

  • Toelichting op uur per week

    • Gevraagd is 36 uur voor een ervaren projectleider/ Regisseur. 2e voorkeur, als het niet anders kan een persoon met minder ervaring. Geen of weinig ervaring of trainee is niet bespreekbaar. - De wens is z.s.m. starten. Er is begrip voor een iets latere startdatum.

    • Werkdagen in overleg. Let op we hebben we vaste overlegmomenten:

      • Maandagmiddag overlegmoment met portefeuillehouder;

      • Dinsdagmorgen intake & omgevingstafel en werkverdeling en soms in de avond presentatie/ ondersteuning portefeuillehouder in de gemeenteraad;

      • Donderdag op een benen op tafelgesprek met initiatiefnemers.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur