Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Dataverwerker en financiële administrateur

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 36 Zuid-Holland

Begindatum:

26 mei 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

2 mei 2025

Administratieve en data verwerking, iemand met finaciële/ bedrijfskundige/ juridische achtergrond
De werkzaamheden zijn divers, maar bestaan in elk geval uit:

  1. Werkt 36 uur als administrateur, dataverwerker en regelneef;

  2. Wet open overheid (Woo) verzoeken het administratieve deel; (grootste deel van de functie)

  3. Informatie kunnen verwerken en verschillende soorten data  kunnen opwerken / verwerken tot een brondocument(en) 

  4. budgetbeheerder (controle of de werkzaamheden zijn uitgevoerd, verwerken en overzichten maken).

  5. Overige werkzaamheden op de afdeling.

Wat kun je?

  1. Tenminste MBO+ en bij voorkeur HBO werk- en denkniveau;

  2. Werkervaring als projectondersteuning en/of secretariaat;

  3. Bij voorkeur kennis van (financiele) gemeentelijke processen.

  4. slimme student die data kan verwerken en goed kan Excellen/ anonimiseren en informatie uit de systemen verzamelen.

Wat breng je mee?

  1. Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid;

  2. Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding;

  3. Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);

  4. Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”;

  5. Zelfstandig kunnen werken;

  6. Planner en organisator;

  7. Affiniteit met automatisering en digitaal werken;

  8. Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt integraal;

  9. Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk;

  10. Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander.

Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief. Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk en evt fee kosten)

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere ondersteunende functie bij de gemeente. Deze opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • Kandidaat woont het volgende aantal kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):

  • MBO+ of HBO/ WO werk- en denkniveau. (dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of toelichting in het cv)

  • Relevante werkervaring als administratief juridische/ financiele/ data verwerker en ondersteuner

  • Kennis van gemeentelijke financiële processen is een pre

  • Ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel), Datamask en rx missions/tezza zaaksystemen

  • Gesprekken vinden plaats op woensdag 14 mei tussen 10 en 13 uur via Teams plaats. Hier graag rekening mee houden.

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever

    • Wat kun je?

      • Tenminste MBO+ en bij voorkeur HBO werk- en denkniveau;

      • Werkervaring als projectondersteuning en/of secretariaat;

      • Bij voorkeur kennis van (financiele) gemeentelijke processen. slimme student die data kan verwerken en goed kan

      • Excellen/ anonimiseren en informatie uit de systemen verzamelen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur