Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

(Junior) Planeconoom

Midden-Delfland

Anna van Raesfeltstraat 37, 2636 HX Schipluiden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 tot 32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

24 tot 32

Publicatiedatum:

21 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
Midden-Delfland is een informele, laagdrempelige organisatie, met korte communicatielijnen. We kennen flexibele werktijden, zodat je werk en privé goed op elkaar af kunt afstemmen.
Als planeconoom ben je werkzaam binnen de afdeling Landschap, Wonen en Economie. Deze afdeling bestaat uit collega’s die zich bezighouden met vergunningverlening, toezicht en handhaving, ruimtelijke ordening en milieu, landschap en locatieontwikkeling. Je bent werkzaam binnen het team Locatieontwikkeling, Dit team werkt projectmatig aan diverse ruimtelijke ontwikkelingen. Het team werkt nauw samen met de andere teams en andere afdelingen binnen de organisatie. 

Opdracht
Grondexploitatie  
Als (junior) planeconoom draag je bij aan voortgang in realisatie van ruimtelijke plannen. Dit doe je door zorg te dragen voor of bij te dragen aan:

  • de financiële, planeconomische invulling (o.a. opstellen van haalbaarheidsanalyses, effectrapportages, exploitatiebegrotingen, varianten afwegingen, rendementsberekeningen, begrotingen voor projectontwikkeling).

  • het opstellen, voorbereiden en beheren van grondexploitaties, grondexploitatieplannen,

  • onderbouwing grondprijsadviezen en onderhandeling over gronduitgifte of grondaankoop;

  • de jaarlijkse herziening van de grondexploitaties.

Je adviseert in eerste instantie de projectleider. Maar ook advisering aan andere collega’s en portefeuillehouder hoort bij je rol. 

Erfpacht
Je draagt bij aan onderhoud van, en adviseert over erfpachtadministratie en erfpachtuitgifte.

Kostenverhaal
Je draagt bij aan kostenverhaal bij particuliere initiatieven of grondexploitaties. Dit doe je samen met collega’s van andere taakvelden. Tevens ondersteun je o.a. collega’s van ruimtelijke ordening hierin. Ook draag je zorg voor een goede vastlegging van gemaakte kosten.

Processen, beleid  en informatie
Daarnaast draag je vanuit planeconomie bij aan eventuele verbetering van interne processen, beleid en informatiestromen met betrekking tot  planeconomie, projectadministratie en grondexploitaties.

Je bent bereid om in voorkomende gevallen de gemeente ’s avonds te vertegenwoordigen bij bijvoorbeeld commissievergaderingen, klankbordgroepen en informatieavonden.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring als junior Planeconoom met ondersteuning vanuit een adviesbureau;
2. Beschikbaarheid op dinsdag en donderdag;
3. Aantoonbare werkervaring op het gebied van planeconomie bij kleine gemeenten (<25.000 inwoners);
4. Beschikbaar per februari 2025 voor 24 tot 32 uur;
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met grond(prijs)beleid en (Meerjarenprogramma) Grondexploitaties;
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met applicatie Totallink;

Gunningscriteria (weging)
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met financiële controle van grondexploitaties (35 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als junior Planeconoom met ondersteuning vanuit een adviesbureau (35 punten);
9. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van Ruimtelijke Ordening (20 punten);
10. Aantoonbare werkervaring op het gebied van ruimtelijke ordening binnen de regio Haaglanden of regio Rijnmond (10 punten).

Competenties

  • Analytisch;

  • Accuraat;

  • Flexibel;

  • Klantgericht;

  • Resultaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.

Werkdagen
De opdracht kan worden vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr , waarbij beschikbaarheid op Di en Do vereist is.  Afwijkingen in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland in de week van 27 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 27 januari 2025  bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

  • Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.