Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Recruiter

Gemeente Leidschendam-Voorburg

Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€75 18 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

3 okt 2024

Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden, verantwoordelijkheid en verbeteren.

Afdeling
Over de afdeling Bedrijfsvoering (BV)
Werken voor Bedrijfsvoering is werken voor de motor van de gemeente. Bij elke ontwikkeling of ieder proces is deze afdeling betrokken. Hier werken adviseurs en ondersteuners die collega’s helpen hun werk te doen. Bij BV vind je HR, financiën, communicatie- en bestuursadvisering, inkoop, facilitaire zaken, en juridische zaken. Kortom, grote afwisseling in collega’s én in het werk.

Opdracht 

  • Meedenken met en uitvoeren van de wervingsstrategie die werkt en past voor onze gemeente.

  • Bij moeilijk vervulbare vacatures adviseer je over de wervingsaanpak. Je zoekt en benadert zelf actief kandidaten. Je adviseert over de inzet van externe bureaus en bent hiervoor contactpersoon (samen met de HR adviseur van de desbetreffende afdeling).

  • Je bent medeverantwoordelijk voor arbeidsmarktcommunicatie en wervingscampagnes (ook het daadwerkelijk fysiek inladen via Linkedin).

  • Je onderhoudt contact met scholen in de regio om op deze manier potentiële kandidaten te vinden voor de stage- en werkmogelijkheden binnen onze organisatie.

  • Je houdt de open-sollicitatie inbox bij.

  • Je woont relevante stage- en banenmarkten bij.

  • Bijwonen van het HR platform, budgetoverleg mobiliteit.

  • Aansluiten bij meetings over de wervingsaanpak – brainstormen en advies geven.

  • Medeverantwoordelijk voor het organiseren van de regionale recruitment bijeenkomst (in februari)

  • Contact onderhouden met recruiters uit de regio.

Vereisten / knock-outcriteria
1.  ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad;
2. Uiterlijk per 1 november 2024 beschikbaar voor 18 uur per week, voor de gehele duur van de opdracht;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met recruitment voor overheidsorganisaties;
4. Aantoonbare werkervaring als recruiter met arbeidsmarktcommunicatie;

Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als recruiter (35 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met recruitment vraagstukken binnen gemeentelijke organisaties (20 punten);
7. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van HRM/ Recruitment (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met een Linkedin recruiterseat van de opdrachtgever (20 punten);
9. Maximaal uurtarief €75,- excl. Btw, inclusief fee Flextender en reiskosten woon/werkverkeer (15 punten).

Competenties

  • Resultaatgericht;

  • Klantgericht;

  • Creativiteit;

  • Zelfstandigheid;

  • Netwerken.

Fee externe partij
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg (tussen maandag en vrijdag)

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 14 oktober 2024 tussen 15:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.