Financieel adviseur Sociaal domein

Kon. Julianalaan 3, 2224 EW Katwijk aan Zee, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 105,00 24 uur per week Zuid-Holland

Begindatum:

16 sept 2024

Einddatum:

15 sept 2025

Uren per week:

24 uur per week

Publicatiedatum:

19 aug 2024

Omschrijving van de opdracht
Met ruim 65.000 inwoners vormt Gemeente Katwijk een krachtige gemeentelijke organisatie en is zij tegelijk in staat om dichtbij en samen met de inwoners van de vier kernen Katwijk aan Zee, Katwijk aan den Rijn, Rijnsburg en Valkenburg te werken aan de kwaliteit van werken, wonen en leven. Meer informatie is te vinden op www.katwijk.nl

Opdracht
Financieel adviseur Sociaal domein 

De ambtelijke organisatie van de gemeente Katwijk is onderverdeeld in verschillende clusters en zelforganiserende units. Je maakt onderdeel uit van het cluster financiën en bent één van de zes financieel adviseurs. Je adviseert samen met twee andere financieel adviseurs het cluster sociaal domein. Je begeleid / coacht één van deze collega’s, omdat zij nieuw is in het vakgebied.

Verantwoordelijkheden
De volgende werkzaamheden maken deel uit van je dagelijkse waardevolle bijdrage aan de clusters: 

  • Je adviseert clustermanagers van het Sociaal domein over de (on)mogelijkheden van formatie, bezetting & inhuur samen met de HR- adviseur 

  • Je levert een belangrijke bijdrage aan de planning- en control producten. 

  • Je ziet toe op de kwaliteit van voorstellen aan het college en de gemeenteraad. Behalve de financiële onderbouwing, bewaak je de samenhang met ander(e) voorstellen/beleid en toets je op ze voldoende bijdragen aan de langtermijndoelstellingen.

  • Je adviseert over financiële vraagstukken en zorgt voor het financiële bewustzijn van de clusters en de beheersbaarheid.

  • Je begeleidt en coacht je mede collega’s financieel adviseurs van het sociaal domein.

De gemeente Katwijk zoekt een financieel adviseur die zeer ervaren is:

  • in advisering op het financiële vakgebied van sociaal domein, met name op het gebied van maatschappelijke agenda, servicepunt en gemeenschappelijke regelingen.

  • uitvoeren van diverse werkzaamheden in de P&C cyclus (o.a. jaarrekening opstellen SiSa) en P-monitor 

  • in de volgende programma’s: K2F, Motion, TIM, Power BI

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 16-9-2024 tot en met 15-9-2025 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

  • Welk type overeenkomst is op de kandidaat van toepassing? (Overeenkomst inhuur arbeidskrachten, tussenkomst ZZP’er of (modelovereenkomst) met ZZP’er?)

  • Wie is tekenbevoegd (naam en functie)?

  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor diploma

Wensen

  • Een afgeronde wo master opleiding in de richting van business administration Gewicht: 10 %

  • Ten minste 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als financieel adviseur voor een gemeente of gemeentelijke instelling Gewicht: 40 %

  • Ten minste 1 jaar ervaring in advisering op het financiële vakgebied van sociaal domein, met name op het gebied van maatschappelijke agenda, servicepunt en gemeenschappelijke regelingen bij een gemeente of gemeentelijke instelling. Gewicht: 30 %

  • Ervaring met het uitvoeren van diverse werkzaamheden in de P&C cyclus (o.a. jaarrekening opstellen SiSa) en P-monitor binnen een gemeente Gewicht: 20 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.