Begindatum:
1 jul 2024Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
32Publicatiedatum:
12 jun 2024Opdrachtomschrijving
Wij zijn op zoek naar een Employee Journey Coördinator om ons team te versterken. Als Employee Journey Coördinator ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van de reis die onze medewerkers binnen onze organisatie afleggen.
Wat ga je doen?
Je gebruikt employee journey mapping om de reis van (nieuwe) medewerkers in kaart te brengen.Dit omvat het identificeren van belangrijke momenten, zoals onboarding, ontwikkelen, doorstroom/promoties en vertrek.Door deze stappen te begrijpen, kunnen we de werknemerservaring optimaliseren. Je zorgt voor draagvlak, adviseert, implementeert en evalueert.
Wat vragen wij?
Ervaring: Minimaal 5 jaar ervaring in HR, talentmanagement of een vergelijkbare functie.
Kennis van Employee Experience: Je begrijpt de volledige employee journey en weet hoe je deze kunt verbeteren. Je hebt hier bewezen ervaring mee binnen grotere, complexe organisaties.
Analytisch Vermogen: Je kunt data en rapportages gebruiken om inzichten te verkrijgen en actieplannen op te stellen. Draagvlak creëren: Je weet steun en medewerking van anderen te verkrijgen voor een plan of verandering. Dit door te informeren, mensen te betrekken, doelen te stellen, open te communiceren en successen te vieren.
Projectmanagement: Je hebt ervaring met het leiden van projecten en het implementeren van veranderingen.
Kandidaatomschrijving
Communiceren
Verwoordt gedachten helder en vlot, brengt mondeling en schriftelijk een boodschap begrijpelijk over aan anderen en weet hierbij hun aandacht vast te houden. Kan goed luisteren en achterhaalt de bedoeling, inzichten en zorgen van anderen.
Resultaatgericht
Werkt doelgericht en vasthoudend naar resultaten toe en weet het resultaat op efficiënte en effectieve wijze te realiseren.
Klantgerichtheid
Signaleert, onderzoekt en gaat binnen de eigen mogelijkheden in op de wensen en behoeften van de interne klanten (collega's van eigen en andere afdelingen) en externe klanten om deze tevreden te stellen. Servicebereidheid en klanttevredenheid staan voorop.
Ondernemerschap
Signaleert kansen in de markt, zowel voor bestaande als nieuwe diensten en/of producten, handelt ernaar en durft daarbij risico’s te nemen.
Organisatiesensitiviteit
Kan de organisatiebelang goed inschatten en kan groter geheel doorzien. Heeft inzicht in en is alert op (in)formele verhoudingen, posities en belangentegenstellingen binnen en buiten (de) organisatie(s) en kan daar adequaat op inspelen.
De competenties worden tijdens het interview getoetst.
Let op!: Voorafgaand aan de beoordeling van uw aanbieding wordt deze getoetst op volledigheid en geldigheid aan de hand van de in de uitvraag gestelde eisen en de informatie in het CV. Indien gestelde eisen niet aantoonbaar in het cv zijn te herleiden dan zal deze eis in het antwoord van uw aanbieding worden aangepast. Het resultaat daarvan is dat uw aanbieding of lager scoort in de ranking of terzijde wordt gelegd. U ontvangt hierover een gemotiveerd bericht.
Eisen
Opleiding
Kandidaat heeft een HBO werk- en denkniveau
Opleiding
Kandidaat heeft relevante opleidingen of studierichting op gebied van HRM en/of Talentmanagement
Kennis
Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van employee journey mapping
Ervaring
Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 7 jaar) en minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het opzetten en verbeteren van de employee journey binnen grotere complexe organisaties
Ervaring
Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare ervaring met het ontwerpen van Employee Experience Frameworks
Ervaring
Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare ervaring met Meetmethoden en Beoordeling van Betrokkenheid
Ervaring
Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare ervaring met werken in multidisciplinaire teams rondom employee journey
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 30 %
Opleiding
Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding (Weging: 16 %)
Ervaring
Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring met het deelnemen aan mobiliteitstafels en heeft een uitgebreid actief netwerk (netwerken) binnen overheid en semi-overheid
0 tot 3 jaar (5 %)
3 tot 5 jaar (10 %)
5 jaar of meer (17 %)
Ervaring
Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring met werken bij soortgelijke overheidsorganisaties
0 tot 3 jaar (5 %)
3 tot 5 jaar (10 %)
5 jaar of meer (17 %)
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Het interview heeft een tweeledig doel.
Allereerst toetsen we de kennis en ervaring van de kandidaat. Basis hierin vormt het eerder ingediende CV in relatie tot de uitvraag. Een negatieve afwijking leidt tot bijstelling van de eerdere beoordeling die heeft geleidt tot de uitnodiging voor het interview en kan leiden tot uitsluiting van de verdere procedure.
Vervolgens gaan we met de kandidaat in gesprek om te toetsen hoe de benodigde competenties terugkomen in de manier hoe hij/zij binnen de opdracht het werk zal gaan doen en wat hij/zij aan vaardigheden meebrengt om dit juist te doen.
Zeer goed 20% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat zeer goed aan in relatie tot de opdracht. Alle elementen en aspecten van de competenties zijn volledig inhoudelijk aansprekend en zeer goed beantwoord. Er worden inhoudelijke specifieke relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die volledig aansluiten bij de opdracht van KVK.
Goed 10% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat goed aan in relatie tot de opdracht. De meeste elementen en aspecten van de competenties zijn inhoudelijk aansprekend en goed beantwoord. Er worden inhoudelijk specifieke en relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die goed aansluiten bij de opdracht van KVK.
Voldoende 3% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat voldoende aan in relatie tot de opdracht. De elementen en aspecten van de competenties zijn voldoende beantwoord. Er worden geen inhoudelijke specifieke relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die duidelijk aansluiten bij de opdracht van KVK.
Onvoldoende 0% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat zeer beperkt aan in relatie tot de opdracht. Niet alle elementen en aspecten van de competenties zijn voldoende beantwoord. De Kandidaat geeft naar het oordeel van het beoordelingsteam te weinig of geen inhoudelijk antwoord op de gestelde vragen.