Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Uren per week:
24 tot 28Publicatiedatum:
15 mrt 2023Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.
Opdracht
Het team P&O is vol op in ontwikkeling en wij zijn opzoek naar een hrm adviseur die hier zijn of haar steentje aan kan bijdragen en de continuïteit in het team kan waarborgen. Je gaat met verschillende thema’s aan de slag, denk hierbij aan: casuïstiek, formatie, opleiding & ontwikkeling, medewerkerstevredenheid, digitalisering en een stukje werving & selectie.
Zo ben je onder andere het aanspreekpunt en gesprekspartner voor alle managers als het gaat om personele casuïstiek en P&O gerelateerde vraagstukken. Denk hierbij aan verzuim, formatie vraagstukken, functiewaardering, organisatieontwikkeling, arbeidsvoorwaardengesprekken, sollicitatiegesprekken e.d. Daarnaast ben je ook het aanspreekpunt voor collega’s met persoonlijke vragen. Ook zal je aan de slag gaan met de digitalisering van de P&O- processen in het personeelssysteem Motion en word je de beheerder van het opleidingsbudget.
Kortom: een hele diverse en uitdagende opdracht!
Vereisten / knock-outcriteria
Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HRM of Organisatiekunde;
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als hrm adviseur bij een overheidsorganisatie.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als hrm adviseur bij een overheidsorganisatie (50 punten);
Aantoonbare ervaring als gesprekspartner voor het MT en DT (40 punten);
Aantoonbare werkervaring met het digitaliseren van P&O processen (10 punten).
Competenties
Samenwerken
Mondelinge communicatie
Sensitiviteit
Mensgericht
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 28 maart 2023 tussen 11:30 uur en 14:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 27 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.