Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Systemen

ICT WBW

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

25 aug 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36 - 40

Publicatiedatum:

14 aug 2025

Omschrijving

Wij (ICT WBW) zijn per direct op zoek naar een Medewerker Front Office.

Duur en inzet
De inzet is 36 - 40 uur per week. De opdracht is vooralsnog t/m 31-12-2025 met een optie tot verlenging.

De opdracht
Als medewerker Front Office versterk je in eerste instantie onze Servicedesk. En daarnaast ben je ook in staat om de collegas op het gebied van Werkplekbeheer te ondersteunen. Je staat in direct contact met de gebruikers en bepaalt daarmee in belangrijke mate het gezicht van ICT WBW. Je voert Servicedesk- en werkgerelateerde werkzaamheden uit, bestaande uit:

Werkzaamheden:
- Een volledige en juiste intake van 1e-lijnsvraagstukken en het oplossen ervan op afstand.
- Het zorgen voor een duidelijke, correcte en volledige registratie van de 1e-lijnsmeldingen en de uitgevoerde activiteiten.
- Het oplossen van problemen met betrekking tot de toegang tot de gemeentelijke ICT infrastructuren en applicaties (waaronder ook kantoorautomatisering).
- Werkplekbeheer: je zorgt voor het beheer, installeren, configureren, distribueren en onderhouden van de werkplekken en werkplekomgevingen van de aangesloten deelnemers op locatie.

Eisen

  • MBO(+) werk- en denkniveau op het ICT vakgebied.
  • Klantgericht: behulpzaam, belangstellend, inlevingsvermogen.
  • In staat om een team vanuit de inhoud en voorbeeldgedrag op een hoger professioneel niveau te tillen.
  • Goede communicatie vaardigheden (en goede beheersing van de Nederlandse taal) zowel mondeling als schriftelijk. Dit stelt je in staat om op een begrijpelijke manier de vertaling te maken van ICT terminologie naar niet ICT en visa versa.
  • Goede sociale vaardigheden.
  • Analytisch met een probleemoplossend vermogen.
  • Actuele kennis van moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur (Microsoft Beheeromgevingen) en van (moderne) kantoorautomatisering (Office, Office 365).

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis van TOPdesk is een pre.
  • Bij voorkeur woonachtig in de Regio West-Brabant en in bezit van een rijbewijs en auto.

Organisatie en team

Wij (ICT WBW) zijn per direct op zoek naar een Medewerker Front Office.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Niet bekend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur