Begindatum:
15 sept 2025Einddatum:
14 mrt 2026Uren per week:
24Publicatiedatum:
9 aug 2025Als functioneel beheerder tweedelijns ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en de ondersteuning van applicaties van de Afvalstoffendienst. Je fungeert als het aanspreekpunt voor key-users en andere gebruikers, en werkt nauw samen met leveranciers en andere functioneel beheerders.
Taken en verantwoordelijkheden:
Kandidaatomschrijving HBO werk- en denkniveau; Opleiding in de richting van Informatica, Bedrijfskunde of Business IT & Management; Analytische en probleemoplossende vaardigheden; Het vermogen om problemen te analyseren en oplossingen te vinden is cruciaal. Je moet hoofd- en bijzaken kunnen onderscheiden en problemen vanuit verschillende invalshoeken bekijken. Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Dienstencategorie Computer- en aanverwante diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Bijlagen Algemene voorwaarden inhuur derden 2025.pdf
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In het interview wordt op de vereiste en gewenste criteria doorgevraagd en wordt bepaald of de kandidaat past binnen de organisatie.
Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % Gewenst opleidingsniveau HBO-WO Weging: 10 % Gewenste werkervaring 0-3 jaar relevante ervaring in (functioneel) applicatiebeheer of IT, bij voorkeur kennis van de applicatie Clear. Weging: 20 % Weging: 10 % Overige wensen Weging: 20 % Interview Weging: 20 %
Gevraagde documenten Aanleveren na gunning Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument Verklaring omtrent gedrag