Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Functioneel beheerder

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 14 dagen
80 24 Noord-Brabant

Begindatum:

15 sept 2025

Einddatum:

14 mrt 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

9 aug 2025

Omschrijving

Als functioneel beheerder tweedelijns ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en de ondersteuning van applicaties van de Afvalstoffendienst. Je fungeert als het aanspreekpunt voor key-users en andere gebruikers, en werkt nauw samen met leveranciers en andere functioneel beheerders.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Beheren en onderhouden van applicaties.
  • Oplossen van incidenten en coordineren van wijzigingen.
  • Inventariseren en specificeren van gewenste aanpassingen.
  • Ondersteunen van gebruikers en bieden en organiseren van trainingen.
  • Analyseren van problemen en bijdragen aan oplossingen.
  • Begeleiden van de implementatie van functionele wijzigingen.
  • Deelname aan project- en werkgroepen voor aanbestedingen en vernieuwingen.

Eisen

  • Minimale opleidingseis Relevante HBO Opleiding, bijvoorbeeld in de richting van Informatica, Bedrijfskunde of Business IT & Management
  • Minimale werkervaring 3 jaar werkervaring in een relevante functie

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis van scrum, lean, ITIL en/of BISL

Competenties

  • Plannen en organiseren: Het vermogen om effectief te plannen en te organiseren is belangrijk om de verschillende taken en verantwoordelijkheden goed te kunnen beheren.
  • Communicatieve vaardigheden: Goede communicatie is belangrijk, zowel mondeling als schriftelijk. Je moet duidelijk kunnen uitleggen en goed kunnen luisteren naar de behoeften van gebruikers.

Organisatie en team

Kandidaatomschrijving HBO werk- en denkniveau; Opleiding in de richting van Informatica, Bedrijfskunde of Business IT & Management; Analytische en probleemoplossende vaardigheden; Het vermogen om problemen te analyseren en oplossingen te vinden is cruciaal. Je moet hoofd- en bijzaken kunnen onderscheiden en problemen vanuit verschillende invalshoeken bekijken. Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Dienstencategorie Computer- en aanverwante diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Bijlagen Algemene voorwaarden inhuur derden 2025.pdf

Gespreksinformatie

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In het interview wordt op de vereiste en gewenste criteria doorgevraagd en wordt bepaald of de kandidaat past binnen de organisatie.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % Gewenst opleidingsniveau HBO-WO Weging: 10 % Gewenste werkervaring 0-3 jaar relevante ervaring in (functioneel) applicatiebeheer of IT, bij voorkeur kennis van de applicatie Clear. Weging: 20 % Weging: 10 % Overige wensen Weging: 20 % Interview Weging: 20 %

Gevraagde documenten Aanleveren na gunning Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument Verklaring omtrent gedrag

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur