Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Directievoerder UAV Oost-west-as Huizen

Gemeente Huizen

Graaf Wichman 10, 1276 KB Huizen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 16 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

20 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.

Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.  

Huizen, gelegen tussen Almere en Hilversum/Utrecht, is een van de grootste gemeenten in Nederland zonder treinverbinding. Een groot gemis, want de behoefte aan passend openbaar vervoer groeit. Om ervoor te zorgen dat iedereen die in ’t Gooi woont of werkt op tijd en filevrij kan reizen is het project HOV (Hoogwaardig Openbaar Vervoer) in ’t Gooi in het leven geroepen. Opdracht van dit project is het realiseren van een snelle en betrouwbare busverbinding vanuit Hilversum naar Huizen en verder naar Amsterdam en omgekeerd.

Het project
Na een lang proces is besloten gebruik te maken van de bestaande infrastructuur met optimalisaties in kruispuntoplossingen om aan de HOV-eisen te voldoen. Dat heeft geleid tot het integraal inpassingsplan oost-west as. Dit integrale plan richt zich niet alleen op de bereikbaarheid per openbaar vervoer, maar op een inpassing van HOV met een brede scope naar de omgeving. Tijdens de planvorming is de relatie tussen het HOV en andere ruimtelijke functies zoals mobiliteit, natuur & duurzaamheid, wonen, economie en sport & bewegen en verkeersveiligheid beschouwd.

Opdracht
In deze functie werk je aan de aanleg van de oost-west as Huizen. Het werk van de aannemer bestaat in hoofdzaak uit grondwerk, open en gesloten verhardingen, openbare verlichting, bushalteplaatsen en algemene terreininrichtingen. De werkzaamheden vinden plaats in een strikt financieel kader waarbij ook de BLVC-aspecten (bereikbaarheid, leefbaarheid, veiligheid en communicatie) geborgd wordt.

De taken
Je werkt als directievoerder samen met een toezichthouder in de uitvoeringsfase. Het werk is al voor meer dan de helft gerealiseerd.

Je houdt algemeen toezicht op de kwaliteit van de uitvoering, VGM- en BLVC plan, je legt gebeurtenissen vast in dagboeken en weekrapporten, voert onderhandelingen over meer- en minderwerk, je voert de RAW bestekadministratie en de onderhandelingen over de termijnstaten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de aannemer en toezichthouder en rapporteert aan de projectleider Oost-West as Huizen.

Voorts zit je de bouwvergaderingen voor, leg je de bouwverslagen vast en rapporteer je aan de programmamanager. Tevens zorg je voor begeleiding en controle van de uitvoering van het groenplan dat door de onderhoudsaannemer wordt uitgevoerd.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde HBO bachelor opleiding;
2. Aantoonbaar in bezit van VCA-VOL;
3. Aantoonbaar aanvullende opleiding op het gebied van UAV 2012 (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Uiterlijk beschikbaar per 22 maart 2025;
5. Een maximum uurtarief van € 90,- exclusief BTW, maar inclusief reiskosten woon- werkverkeer.

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als directievoerder in de aansturing van civieltechnische projecten (25 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met de coördinatie tussen minimaal drie verschillende aannemers (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met de aansturing van UAV projecten (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met projecten in de realisatiefase met de volgende disciplines: elementverharding, asfalt, riolering, grondwerk, groen en openbare verlichting, bij een gemeente (25 punten).

Competenties

  • Voelt zich verantwoordelijk voor de integrale opgave;

  • Heeft natuurlijk gezag over het project;

  • Is stressbestendig, ook als het echt spannend wordt;

  • Kan professioneel omgaan met (dreigende) conflicten;

  • Is flexibel inzetbaar, plant en organiseert het eigen werk;

  • Luistert actief, toont empathie, geeft en ontvangt feedback, kortom is communicatief vaardig.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 5 maart 2025 tussen 09.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.