thumbnail
thumbnail

Medewerker controle inkoopfacturen/spendanalyses

Houten

Onderdoor 25, 3995 DW Houten, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€70
24 Utrecht

Begindatum:

1 jan 2024

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

18 nov 2023

Organisatie
De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en de laatste decennia volop in ontwikkeling. Van een dorp van 7.000 inwoners in 1975 groeide Houten uit tot een middelgrote stad van bijna 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.

Opdracht
Je werkt vanuit team Concerncontrol. Binnen het team draag je bij aan de interne controles .

De opdracht is met name gericht op

  • Uitvoeren van (verbijzonderde) interne controles op prestatieverklaring inkoopfacturen

  • Voorbereiden en uitvoeren van spendanalyses om vast te stellen dat voldaan wordt aan de Europese wetgeving ten aanzien van aanbestedingen

  • Uitvoeren van overige interne controles

Vereisten / knock-outcriteria
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
2. Kandidaat is beschikbaar per 1 januari 2024 voor 24 uur per week waarvan minimaal 2 dagen op locatie;
3. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als administratief medewerker bij een gemeente.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker (25 punten)
6. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in administratieve richting (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van (verbijzonderde) interne controles en spendanalyses (35 punten);
8. Uurtarief maximaal € 70- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (maximaal 20 punten).
a. Uurtarief is hoger dan € 70,- (0 punten);
b. Uurtarief € 70 (5 punten)
c. Uurtarief tot € 65,- (10 punten);
d. Uurtarief tot € 60,- (20 punten).

Competenties

  • Je beschikt over een verbindende en ondernemende werkhouding;

  • Je werkt accuraat, bent resultaatgericht en stelt samenwerking en heldere communicatie voorop;

  • Je kunt goed zelfstandig werken maar ook in teamverband;

  • Je hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen en beschikt over inlevingsvermogen ten opzichte van alle teams binnen de ambtelijke organisatie;

  • Je bent omgevingsbewust, flexibel en beweegt je makkelijk binnen de organisatie;

  • Je bent collegiaal en hebt een goed gevoel voor humor.

Functieschaal
Uurtarief maximaal € 70- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di –  Do. Minimaal 2 dagen op locatie aanwezig.

Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken zijn gepland op uitsluitend vrijdag 1 december 2023 08.30 uur tot 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 29 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De kandidaat dient over een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te beschikken en het origineel te kunnen tonen, maximaal 6 maanden oud.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker controle inkoopfacturen/spendanalyses die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.