Projectondersteuner/ Management Ondersteuner

Noordkade 64-A, 2741 EZ Waddinxveen, Nederland

Sluit over 4 dagen
80 24 Zuid-Holland

Begindatum:

11 aug 2025

Einddatum:

1 mrt 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

11 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je bent allround ondersteuner voor de gehele organisatie. We zoeken tijdelijk een vervanger vanwege zwangerschapsverlof. Het takenpakket richt zich op de organisatie-brede ondersteuning, waaronder ondersteuning van de directeur en het managementteam, maar ook de dagelijkse coordinatie binnen het team en ondersteuning bij werving en in/uit dienst treden van medewerkers bij de GR JW. En als kers op de taart ben je onderdeel van de feestcommissie van de GR JW.

Taken
Je taken bestaan uit administratieve en secretariele werkzaamheden zoals het maken van complexe (bestuurlijke) afspraken, beheren van de algemene mailbox, agendabeheer van de directeur, het regelen van faciliteiten als ruimtes, externe locaties, lunches en aanmelden bezoekers, regelen van ondertekening van stukken, regelen van bloemetjes, kaartjes e.d.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner binnen een overheidsinstelling, of aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker/ management ondersteuner/ secretaresse;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker/ management ondersteuner/ secretaresse;

  • Uurtarief maximaal 80,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee;

  • Beschikbaar voor gemiddeld 24 uur per week op in elk geval maandag met grote voorkeur daarnaast op dinsdag en donderdag op kantoor, licht dit toe in het cv;

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner/ managementondersteuner binnen een gemeentelijke organisatie (35 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Outlook, Word en Excel (15 punten);
  • Beschikbaar per uiterlijk 1 augustus 2025 (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met complex agendabeheer, benoem hiervan een voorbeeld (20 punten);
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (15 punten).

Competenties

  • Je hebt ervaring met administratief werk en (project)ondersteuning;
  • Je kunt je snel inwerken in een nieuwe werkomgeving en nieuwe werkwijzen;
  • Je kunt omgaan met situaties die nog niet helemaal duidelijk zijn;
  • Je kunt goed overweg met Office365 (Word/Excel/Outlook/Teams);
  • Je kunt je goed uitdrukken in het Nederlands;
  • Je pakt het gebruik van nieuwe technologie en applicaties snel op;
  • Je werkt gestructureerd en overzichtelijk.

Organisatie en team

GR JW, een mond vol aan medeklinkers. Voluit heten we: Gemeenschappelijke Regeling Jeugd en WMO Midden-Holland.

We organiseren al jaren regionaal de taken voor inkoop, beleid, contractmanagement, Jeugdbeschermingstafel en toezicht voor Midden-Holland. Zo dragen we bij aan een efficiëntere aanpak voor maatwerk- en collectieve voorzieningen. En faciliteren we de samenwerking tussen aanbieders van zorg, ketenpartijen en de gemeenten.

Oud en nieuw
Sinds 2025 doen we dat als zelfstandige organisatie, voor en met de vijf gemeenten Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Krimpenerwaard, Waddinxveen en Zuidplas. Wat deze verzelfstandiging uniek maakt is dat onze kerntaken een stevige basis hebben, terwijl onze organisatiecultuur fris en nog volop in ontwikkeling is. Samen bouwen we aan een nieuwsgierig, transparant en verbindend GR JW.

De regio Midden-Holland
Midden-Holland ligt super centraal in de Randstad, is stad en platteland, natuur en cultuurhistorie, vakmanschap en hightech, handel en industrie. Die dynamiek voel je in de samenwerking met al onze partners.

Je komt terecht in een dynamisch en gemotiveerd team binnen de regio Midden-Holland. Binnen de GR JW werken uiteenlopende disciplines samen om het sociaal domein te versterken. Het team ondersteuning is een klein team van vier medewerkers dat nog in ontwikkeling is.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 17 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 16 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.  

CV-eisen 
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. 
Motivatie opgesteld door de professional zelf, toegevoegd als één document achter het cv. 

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di en do 
Is hybride werken mogelijk: Ja 

Overige informatie   

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).  

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen bij voorkeur, niet noodzakelijk    

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeenschappelijke Regeling Jeugd en WMO Midden-Holland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeenschappelijke Regeling Jeugd en WMO Midden-Holland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeenschappelijke Regeling Jeugd en WMO Midden-Holland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is). 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur