Administratief medewerker corona

Vurehout 2, 1507 EC Zaandam, Nederland

Sluit over 7 dagen
55 21 Noord-Holland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

13 dec 2025

Uren per week:

21

Publicatiedatum:

12 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
GGD Zaanstreek-Waterland faciliteert van september tot en met december opnieuw een COVID-19 vaccinatiecampagne. Deze campagne is bedoeld voor risico doelgroepen en zal in zijn geheel ongeveer 12 weken duren. De campagne wordt op 14 locaties in de omgeving uitgevoerd. De verwachting is dat wij rond de 42.000 inwoners van de regio zullen gaan vaccineren.

Als admin/host ben jij het gezicht van onze vaccinatie locaties. Jij ontvangt de inwoners en begeleidt hen naar of door het administratieve proces. Jij controleert de gezondheidsvragenlijst, persoonsgegevens en identiteitsbewijzen bewijs en legt de afspraak vast in het registratiesysteem. Indiennodig verwijs je de inwoner door naar een arts.

Voor deze opdracht is het mogelijk om zowel via een bureau als zzp’er aan de slag te gaan. Gezien de duur van de campagne houden wij de kandidaat verantwoordelijk voor het naleven van Wet DBA. Let er op als ZZP’er dat er geen toeslag is op zaterdag.

Voor uitzendkrachten of gedetacheerden, houden wij rekening met onze CAO SGO. Deze functie valt in schaal 6 van onze CAO.

Voor alle kandidaten is het tarief inclusief reiskosten en eventuele eindejaarsuitkering of vakantiegeld.

Wij vragen voor deze opdracht een minimale beschikbaarheid van 3 diensten per week, een dienst heeft 7 uur. Jij bent dus minimaal 21 uur beschikbaar. In verband met onze flexibele schil kan het zijn dat je soms meer of soms minder ingeroosterd wordt. Je ontvangt een 0 uren contract wat betekent dat de 21 uur per week niet gegarandeerd zijn. Daarnaast is het belangrijk om er rekening mee te houden dat de opdracht eerder kan stoppen. Dit is afhankelijk van de opkomst aan bewoners. Vanzelfsprekend word je dan op tijd aangezegd.

Voor de uitvoering van deze opdracht is de inzet van meerdere professionals vereist. De exacte capaciteitsbehoefte van de opdrachtgever is momenteel nog niet volledig inzichtelijk. Afhankelijk van deze behoefte en het beschikbare aanbod in de markt, wordt naar verwachting na deze aanbesteding een vergelijkbare vervolgvraag gepubliceerd. Deze zal volgen nadat de gunningsbeslissing van deze aanbesteding is bekendgemaakt.

Let op: per leverancier mogen er maximaal 2 offertes ingediend worden. Indien er meer dan 2 offertes worden ingediend, zullen alle ingediende offertes uitgesloten worden van de gunning. 

Kandidaatomschrijving
Je werkt nauwkeurig en met een positieve instelling! Jij zorgt er voor dat de bewoners de locatie met een lach verlaten. Je hebt een proactieve houding. Als admin/host werk je secuur en controleer jij gegevens dubbel. Je vraagt door op gegevens en weet duidelijk en adequaat te communiceren met de inwoner maar ook met jouw collega’s. Je hebt een scherp oog voor detail en houdt in de gaten of de doorstroom goed verloopt. Je bent flexibel en springt in waar nodig.
Een geldig VOG is verplicht.

Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats op 23 en 24 juni.

Toelichting op rooster
Jij bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar. De diensten zijn van 09.30 tot 17.00 uur. We zijn open op maandag t/m zaterdag. Je bent minimaal 3 maanden beschikbaar. In ons plansysteem kan jij jouw beschikbaarheid opgeven. Op basis hier van wordt je ingeroosterd. Let er op dat het kan dat je soms meer of soms minder ingeroosterd zal worden.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

Eisen

  • Opleiding: De kandidaat beschikt over minimaal een MBO 4 opleiding.

  • Werkervaring: De kandidaat heeft ervaring in een soortgelijke rol waarbij hospitality een rol speelt. Geef dit duidelijk aan op het CV.

  • Beschikbaarheid: Is minimaal 3 dagen per week (21 uur) beschikbaar.

Wensen

  • Je bent digitaal vaardig en maakt je nieuwe systemen snel eigen.

  • De kandidaat woont op een straal van ... km vanaf onze hoofd locatie Vurehout in Zaandam:

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur